Predviđa se da će tržište koaksijalnih kabela do 2025. porasti za 2,37 milijardi eura

Koaksijalnih kabeli ključan su proizvod kada je riječ o operativnim performansama svakog poslovanja. Najčešće su korišteni od strane kablovskih operatera, pružatelja internetskih i telefonskih usluga, u svrhu prijenosa podataka, ali i komunikacije s kupcima putem video materijala ili glasovne komunikacije. Osim u poslovne svrhe, koriste se i u kućanstvima. 

Koaksijalni kabeli svoju popularnost duguju svom oklopljenom dizajnu, zahvaljujući kojem bakrena jezgra postiže velike brzine prilikom prijenosa podataka, bez vanjskih utjecaja i smetnji. 

Dok je kod optičkih vlakana medij koji s jednog uređaja prenosi signal na drugi, u obliku svjetla, kod koaksijalnog kabela riječ je o električnom signalu.Tvrtka Inel d.o.o u svojoj ponudi nudi različite vrste koaksijalnih kabela, pogodnih za različite upotrebe, kao i mnoge druge proizvode. 

Koaksijalni kabeli temelj su automatizacije poslovanja i industrije kada je u pitanju napredna tehnologija koja oblikuje svjetsko gospodarstvo, a istraživanja pokazuju da će od 2021. do 2025. veličina tržišta koaksijalnih kabela porasti za 2,37 milijardi eura. 

Čimbenici koji utječu na rast tržišta koaksijalnog kabela

Zahvaljujući potražnji iz nekoliko brzorastućih područja, s naglaskom na Azijsko – Pacifičko (APAC), očekivana stopa rasta tržišta koaksijalnih kabela, tijekom razdoblja od 2021. do 2025. godine, iznosi čak 44%.

Kina i Japan najveći su potrošači na APAC području, a rast se može pripisati nekoliko čimbenika od kojih treba istaknuti digitalizaciju CATV mreža, zamjenu sporog DSL interneta kabelskim mrežama popularnim zbog velike brzine te rast mobilnih telekomunikacijskih mreža. 

Osim navedenog, očekuje se da će se do 2025. godine značajno povećati uporaba mobilnih uređaja u Kini i Indiji, dok će broj korisnika mobilnih telefona u Indoneziji biti dvostruko veći od trenutne potražnje. Do ovakvih porasta će doći jer mobilni telefoni pružaju najjeftiniji način pristupa internetu svojim korisnicima. 

Kako smo već naveli, sektor mobilnih komunikacija jedan je od najvećih potrošača koaksijalnih kabela pa se tokom ranog razdoblja očekuje značajno poticanje tržišne potražnje, kao i daljnji rast tijekom kasnijih faza. 

Mini- i mikro- koaksijalni kabeli mogu se pronaći u širokoj upotrebi kada je riječ o osiguravanju internetske veze za potrošače, ali i u industriji, gdje se koriste različiti elektronički uređaji, kao i ispitna i mjerna oprema. U ovom sektoru se jednako očekuje porast u potražnji što također doprinosi rastu tržišta koaksijalnih kabela. 

Ključni pokretači tržišta koaksijalnih kabela

Dobavljači koaksijalnih kabela neprestano rade na proširenju svoje ponude proizvoda i širenju svog portfelja, kao i na širenju svoje prisutnosti na novim područjima. Jedan od ključnih faktora, kada je riječ o pokretačima tržišta koaksijalnih kabela je usvajanje kabela za širokopojasni pristup internetu. 

Implementacijom tehnologije MoCa (multimedia over cable alliance) omogućen je pristup digitalnom sadržaju putem koaksijalnih kabelskih mreža, kao i prijenos širokopojasnog interneta velike brzine. Ovaj tehnološki protokol, razvija se od 2004. godine, kako bi se omogućio prijenos sadržaja preko već postojećih televizijskih kabelskih mreža u kućanstvu i industriji. 

Zahvaljujući svojoj interoperabilnosti MoCA je široko prihvaćen u razvijenim zemljama, a njegova implementacija omogućuje kabelskim tvrtkama da dođu do novih korisnika i zadrže one već postojeće. Ova tehnologija omogućava vezu između regionalne optičke kabelske mreže i unutarnje bežične mreže. 

Većina kućanstava je već spojena na kabelsku mrežu pa se smanjuju troškovi postavljanja nove infrastrukture kako bi se osigurao pristup internetu, a dostupne su i nove usluge i visoki performansi u odnosu na druge medije. 

POSLJEDNJE DODANO: