More

    TEK SU JOJ 32 GODINE

    Već 10 godina uspješno plovi hrvatskom modnom scenom: njen brend Anovi simbol je za ženstvenost i eleganciju, a Splićanke ga obožavaju

    U većini zanimanja u Hrvatskoj nije lako uspjeti, a posebno u onima koja nisu razvijena u našem društvu. Jedna od tih industrija je i moda gdje velika većina mladih odlazi vani kako bi radili ono što vole. No, mi volimo iznimke i takve uvijek treba naglašavati, a jedna od njih je modna dizajnerica, 32-godišnja Osječanka Ivona Glavaš koja evo već 10 godina slavi uspjeh svoga brenda Anovi.

    Iako je završila ekonomski fakultet, moda ju je oduvijek privlačila i bila dio njenoga života. Još kao studentica počela je s izradom nakita, a onda je odlučila proširiti svoje vidike pa je upisala tečaj krojenja i šivanja. Polako je počela izbacivati prve kreacije, dijeliti ih sa svojim prijateljima, a onda se pomalo stvorila ideja o pokretanju vlastitog brenda Anovi. Tako je ova lijepa Osječanka svoju adresu zamijenila splitskom, a Split je njene kreacije s oduševljenjem prihvatio. Desetogodišnji rad okrunila je revijom u splitskom HNK, a brojna domaća poznata lica došla su podržati Ivonu. 

    Anovi već godinama oduševljava javnost i brojne zadovoljne klijentice kojih je sve više kako godine prolaze. Od brojnih samostalnih revija pa sve do predstavljanja na Tjednu mode u Milanu, radim na prepoznatljivosti brenda i van granica Lijepe Naše, a inspiracije i želje nikada mi nije nedostajalo. Trud i predani rad, stepenicu po stepenicu, urodili su plodom u ovoj mojoj modnoj priči, govori nam Ivona. 

    Vlastiti brend nije lako pokrenuti, a još teže je zadržati kontinuitet rada i prepoznatljivosti. Ivona tako kaže da u svakom poslu ima lakših i težih dana, a svaki početak je težak. Ali baš to daje dodatnu vrijednost uspjeha jer kada od sebe daješ 100 posto, a to je jedini način da uspiješ, onda moraš biti spreman na odricanje. 

    -Kada sam otvorila atelje, zvali su me na modnu reviju hrvatskih modnih dizajnera u Zagrebu. Nakon tih revija ohrabrila sam se na samostalne revije i tako dobila poziv za Tjedan mode u Milanu. Sve su to moji pokretači za dalje jer svakim novim projektom želim da i brend i ja rastemo.

    Inspiraciju za jubilarnu desetu kolekciju pronašla je u kazalištu gdje je održala i prvu takvu modnu reviju koja se dogodila u HNK Splitu. Ova revija za Ivonu je bila više od projekta, bio je njen mali jubilej, a predstaviti je u kazalištu za nju je ostvarenje snova. Komentari na reviju su pozitivni, a ni narudžbi za novu kolekciju ne nedostaje.

    Svi koji prate kreacije koje godinama vrijedno stvara Anovi, znaju da je njen brend sinonim za ženstvenost i to je poput niti vodilje koja se može pronaći u svakoj kolekciji. Haljine koje laskaju ženskoj figuri te krojevi u kojoj se svaka žena osjeća posebno i kao najbolja verzija sebe.

    Najdražu reviju nema, važna joj je svaka koju radi jer na taj način potiče sebe za još bolji uspjeh. Najveća inspiracija joj je ono što bi ona nosila pa tako kroz svoju viziju ostvaruje buduću kolekciju. 

    Veliko postignuće za Ivonu bilo je što je u 10 godina na modnoj sceni održala i reviju na milanskom tjednu mode. Za mladoga dizajnera osjećaj je neopisiv, a trebalo je neko vrijeme da se emocije i doživljaji nakon tvog životnog događaja slegnu. 

    Ivona je mišljenja kako je hrvatska modna scena bogata i kvalitetna. Ističe kako rado ode pogledati revije ostalih kolega, a naručuje komade iz njihovih kolekcija upravo kako bi im pružila podršku jer zna koliko takvo što i njoj znači. Nažalost, jako je malo mogućnosti i zajedničkih revija na kojima bi se svi hrvatski dizajneri mogli predstaviti. 

    -Voljela bih da se vrate modne revije poput Fashion Weeka i Cro-a-portera i mislim da bi to pomoglo i mnogim mladim dizajnerima. 

    Iako je rođena Osječanka, Split je odmalena imao posebno mjesto u njenom srcu, a kada je došlo vrijeme za fakultet, Split je bio jedina želja gdje će upisati studij ekonomije. Ivonakaže kako se u Splitu formirala kao osoba i da ju je odlazak od kuće uvelike promijenio i osvjestio na različitim životnim poljima. Posebno u poslovnom smislu i radeći na brendu koje su Splićanke od njenih početaka prihvatile i pružile joj vjetar u leđa za razvoj modne karijere. 

    -Zato uvijek kažem da je Anovi splitski brend.

    Njena poruka, za sve one koji se još uvijek traže ili žele uspjeti u modnom svijetu vrlo je jednostavna:

    -Uvijek u svemu je najbitnije vjerovati u sebe u svoje ideje i onda na njima ustrajno raditi. Pri tome, treba uvijek biti svjestan da ništa ne dolazi preko noći, svaki trud i rad uvijek isplati., zaključuje Ivona. 

    Ovaj programski sadržaj sufinanciran je sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija iz programskog razdoblja u 2024. godini.

    POSLJEDNJE DODANO:

    spot_img
    spot_img