Dugo je i potrajalo, rečenica je kojom bi se slikovito mogla opisati vožnja od Sinja prema Splitu, i to brzom cestom koja je zbog radova ponovno dobila prometovanje jednom umjesto dvije trake. Naime, s prvim danom mjeseca listopada vratila se, u najmanju ruku, glavobolja za sve vozače koji, najčešće do posla, koriste brzu cestu koja službeno nosi naziv Solin-Klis jer je tijekom noći s ponedjeljka na utorak vraćena prometna regulacija zbog izgradnje čvora Mravince – TTTS.
– Zbog radova na izgradnji dionice čvor Mravince – čvor TTTS sa spojnim cestama, na državnoj cesti DC1, dionica „Solin – Klis Grlo“, uspostaviti će se privremena regulacija prometa na način da će se zatvoriti dio zapadnog kolnika ceste DC1, dok će se promet preusmjeriti na istočni kolnik i odvijati po jednom prometnom traku za svaki smjer vožnje – dio je obavijesti Hrvatskih cesta.
U svakodnevnim jutarnjim i poslijepodnevnim prometnim špicama upravo za prijeći tih tridesetak kilometara od Sinja do Splita treba više od sat vremena. Neprekidna kolona vozila, potpuno očekivano, dogodila se i prvog jutra po novom-starom prometnom režimu.
I tim više jer se u Sinju zahuktao najveći gradski projekt u povijesti, projekt rekonstrukcije i dogradnje vodoopskrbe i odvodnje otpadnih voda, znan kao Aglomeracija Sinj, a već nekoliko tjedana ranojutarnje gužve događaju se i na predjelu Kukuzovac koji služi kao pristupni koridor tijela vjetroelektrana koje niču na brdu Visoka i Zelovu iznad Sinja.
Zahvati se, na nesreću žitelja cetinskog kraja i šire, odvijaju u isto vrijeme i opravdan se pokazao strah što će taj posao, dok se bude odvijao, značiti u prometnom kontekstu – neviđeni cirkus. I očito će biti tako sve tamo do ljeta iduće godine, točnije 20. travnja 2025. kada se planira završetak radova na brzoj cesti, a u slično veijeme predviđa se i da bi se trebalo zgotoviti aglomeracijsko kopanje u gradu alkara.