Na Ekonomskom fakultetu u Splitu održana je dodjela nagrada u sklopu kreativnog natječaja koji je organizirala Optika Anda. Cilj natječaja bio je pružiti studentima priliku da stečena znanja primijene na stvarnim poslovnim slučajevima, kreirajući inovativna rješenja i prijedloge za unaprjeđenje poslovanja. Sudionici su se suočili s izazovima poput proširenja asortimana proizvoda i osmišljavanja nove marketinške kampanje, a najuspješniji timovi osvojili su vrijedne nagrade privukavši pažnju potencijalnih budućih poslodavaca.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja!
Glavni ciljevi natječaja
Natječaj je imao dva ključna izazova:
Proširenje asortimana Optike Anda dodatnim proizvodom.
Izrada nove marketinške kampanje za isticanje brenda.
Studenti su kroz ovaj natječaj imali priliku primijeniti svoja teorijska znanja na stvarne poslovne situacije, steći iskustvo rada na konkretnim projektima i predstaviti inovativne prijedloge.
Nagrade i pobjednički timovi
Najuspješniji timovi osvojili su vrijedne novčane nagrade. Rezultati po izazovima su sljedeći:
Izazov 1: Proširenje asortimana Optike Anda novim proizvodom
1. mjesto i novčanu nagradu od 1000€ osvojio je tim Gen Z Vision kojeg su predstavljali Ivana Pelivan i Karmen Božić
2. mjesto i novčanu nagradu od 500€ osvojio je tim Split Solution kojeg su predstavljali Adrijan Marasović, Matej Šunjić, Paula Voloder
Izazov 2: Nova marketinška kampanja
1. mjesto i novčanu nagradu od 1000€ osvojio je tim Pogled na 2025 kojeg su predstavljali Ivan Stipica, Ivan Bartulović i Mate Rađa
2. mjesto i novčanu nagradu od 500€ osvojio je tim Nove cvike kojeg su predstavljali Jure Barić, Hana Grubić i Korina Zlatar
Uz glavne nagrade, svi sudionici natječaja dobili su i utješne nagrade kao znak priznanja za trud i kreativnost.
Suradnja s Ekonomskim Fakultetom u Splitu
Posebnu zahvalu Optika Anda uputila je Ekonomskom fakultetu u Splitu, čija je podrška bila ključna za uspjeh projekta.
Natječaj je pružio svim sudionicima vrijedno iskustvo i motivaciju za daljnji profesionalni razvoj, potvrđujući da su mladi i ambiciozni studenti spremni oblikovati budućnost poslovanja.