Umjetničko video djelo za pjesmu “Tišine” snimano je više od 13 sati na paškoj buri, što je rezultiralo dubokim i emotivnim prikazom eugenovog unutarnjeg umjetničkog imaginarija. Eugen, koji je jedan od favorita ovogodišnje Dore, doživio je izniman uspjeh na digitalnim platformama poput Spotifyja i YouTubea te na radijskim top listama, gdje se pjesma odmah počela penjati visoko.
Spot za pjesmu “Tišine” sniman je usred zime na otoku Pagu, a minimalistički pristup estetski je promišljen i stilski obogaćen kreacijama dizajnerskog dvojca Klisab. Snimanje je bilo izazovno zbog hladnoće i zahtjevnih uvjeta, ali je eugen istaknuo pozitivnu atmosferu i podršku lokalnog stanovništva.
Autor teksta pjesme je sam eugen, dok glazbu potpisuju eugen i Anja Grabovac, a produkciju, mix i master uz eugena vodi vrhunski producent Mihovil Šoštarić Lockroom. Spot za pjesmu komunicira unutarnju borbu s tišinama i pomirenje s gubitkom, te arhetipski utječe na dojam, ostavljajući prostor za individualne interpretacije gledatelja.
Redateljica Hani Domazet opisuje spot kao nadrealni svijet koji prati temu “tišine” i eugenov unutarnji umjetnički imaginarij, inspiriran praznim prostranstvima, pticama, potresima te metaforom planeta iz filma “Melankolija”. Eugenov nastup na ovogodišnjoj Dori bit će šesti po redu u prvom polufinalu, a očekuje se misteriozan i emocionalno nabijen performans.