Jubilarni, 25. međunarodni sajam GAST 2020 koji je okupio gotovo 800 brendova, izlagača i suizlagača iz osam zemalja, prema svim gospodarskim i statističkim pokazateljimanadmašio je prošlogodišnji te je još jednom, kvalitetom svojih izložaka i bogatim stručnim programom, potvrdio statusvodećeg regionalnog sajma koji okuplja sve najbolje od gastronomije, vinarstva i turizma, kao i tvrtke iz područja ugostiteljstva i opremanja prostora u funkciji turizma.
Sajam GAST 2020 održao se u splitskoj Spaladium areni od 26. do 29. veljače 2020. godine i kroz sva četiri sajamska dana, bogata stručnim i zabavnim programom posvećenom dijelom i 25. rođendanu, zabilježeno je rekordnih 25 tisuća posjetitelja iz zemlje i inozemstva. Istodobno, sajam je ponudio bezbroj poslovnih prilika, velik broj sklopljenih poslova, 12 stručnih programa i edukacija kao i brojne degustacije i prezentacije. Sve to, kao i interes za stručni sajamski program i brojna prateća događanja u okviru sajma GAST 2020, govori u prilog još jednoj uspješnoj nadolazećoj turističkoj sezoni.
Zadovoljstvo sajmom GAST 2020 iskazali su i izlagači, poput Vedrana Sabljića, predstavnika tvrtke S Group i brenda”Nika display” za koji su ubilježili čak 50 novih narudžbi:
– Na sajmu GAST prezentirali smo naš novi, jedinstveni proizvod – digitalni meni za restorane. Ovogodišnji sajam je vrhunski, reakcije na naš proizvod su odlične i stvarno se pokazao kao pravo rješenje za ugostitelje i hotelijere. Cijeli digitalni meni, vjerovali ili ne, proizvodi se u Hrvatskoj i povratne informacije su izvrsne. Sajmu sve pohvale, dobro smo radili i zabavili se, kazao je Sabljić.
Hrvoje Perčin iz tvrtke Flama koja je izlagala na sajmu GAST već treću godinu za redom, istaknuo je kako je upravo GAST zaslužan za rast i razvoj njihove tvrtke.
– Krenuli smo od pakiranja šećera i širili se na pakiranja keksa, čokoladica, meda, kikirikija te maramica za ugostiteljstvo, a u posljednje vrijeme posao su proširili na uvoz gotovih ili polugotovih koktela te frappeaMoretto. Svake godine na sajmu GAST sve više i više imamo posla i novih klijenata s kojima poslovnu suradnju započinjemo upravo ovdje. Jako smo zadovoljni posjetom i učinkom sajma GAST 2020, poručio je Perčin.
GAST 2020 i ove je godine imao vinski štih.Ponuda bijelih i crnih vina, kao i žestokih alkoholnih pića bila je iznimno bogata i kvalitetna, a u okviru edukativnog programa, održano je pet različitih vinskih radionica s ciljem popularizacije autohtonih, hrvatskih vinskih sorti.
GAST se održao pod pokroviteljstvom Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU, Ministarstva turizma, Ministarstva poljoprivrede, Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Hrvatske gospodarske komore, Splitsko-dalmatinske županije, Grada Splita, Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije i Turističke zajednice grada Splita.
Generalni sponzori sajma GAST 2020 bile su tvrtke Rotodinamic, Premis, Samsara i Petason. Virovitičko-podravska županija je bila županija partner, a Čistoća Split ekološki partner.