PONOVNO U AKCIJI

Predstavljeni program i brojni sadržaji treće sezone serije međunarodnih spektakularnih turnira u 3×3 košarci

Nakon dva uspješna izdanja PRO 3×3 Toura, održana tijekom proljeća i ljeta 2022. i 2023. godine, svaki na atraktivnim lokacijama po 10 hrvatskih gradova, treća sezona ove serije međunarodnih spektakularnih turnira u 3×3 košarci bit će organizirana od prve polovice svibnja do sredine kolovoza 2024. pod punim nazivom PRO 3×3 Tour 2024. driven by Opel, a ponudit će brojne novitete i poboljšanja u praktički svakom segmentu. 

Službena najavna konferencija za novinare održana je danas (četvrtak, 25. travnja) u zagrebačkom Hotelu Zonar na simboličnoj lokaciji: na Trgu Krešimira Ćosića, koji nosi ime po jednom od najvećih hrvatskih košarkaša u povijesti, odnosno na Trgu sportova. Detaljnije informacije o novoj sezoni PRO 3×3 Toura – program, raspored, gradove i lokacije, način održavanja, sadržaj te druge zanimljivosti i novitete, posebice tehnološke – iznijeli su članovi Organizacijskoga odbora iz Udruge PRO 3×3 te komunikacijskoga tima Toura. „Udruga PRO 3×3 je 2021. godine osnovana sa ciljem promicanja, rebrendiranja i organizacija 3×3 košarke, odnosno popularizacije ovoga novog olimpijskog sporta. U prve dvije sezone PRO 3×3 Tour izazvao je veliko zanimanje igrača, publike i javnosti. Vrijednost ovoga događaja, koji uz sportsku, ima i snažnu edukativnu, turističku i zabavnu komponentu, i ove je godine prepoznalo Ministarstvo turizma i sporta jer je Tour opet uvršten među top sportska međunarodna natjecanja, a ponovno je dobio potporu i Hrvatske turističke zajednice. Ove godine Tour ima i velikog glavnog sponzora i stoga cijeli događaj nosi puni naziv PRO 3×3 Tour 2024. driven by Opel“, naveo je Tomislav Prpić, voditelj organizacije obveznih stručnih službi. 

U računalnoj prezentaciji predstavljeni su najznačajniji impozantni rezultati prošlogodišnjeg Toura: više od 100 sati izravnog televizijskog prijenosa; preko 500 natjecatelja iz TOP 50 svjetskih ekipa, više od 20 tisuća gledatelja uživo tijekom cijeloga Toura; preko 1000 službenih i profesionalnih fotografija distribuiranih poznatim agencijama u Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Francuskoj, Kini, Indiji i drugima te više od 250 tisuća pregleda turnira online, na službenoj internetskoj stranici i društvenim mrežama Toura. 

Ovogodišnji PRO 3×3 Tour počinje 10. i 11. svibnja 2024. turnirom u Trogiru, a završit će 16. i 17. kolovoza 2024. organizacijom finala u Šibeniku. Završni turnir u Šibeniku ponovno ima status FIBA Questa za mušku Elite kategoriju koji pobjednika vodi 12. i 13. listopada 2024. na FIBA 3×3 World Tour Masters u Amsterdam (Nizozemska). „U prve dvije sezone ukupno smo obišli 15 različitih gradova, a neke od njih posjetili smo i dva puta. I ove smo godine, uz sedam gradova koji su bili obuhvaćeni i u barem jednoj od protekle dvije sezone – Trogir, Hvar, Umag, Zabok, Vinkovci, Zagreb i Šibenik – u Tour uključili tri nove lokacije. Osim natjecanja u dva nova grada, Donjem Miholjcu i Novoj Gradiški, dogovoren je još jedan turnir u Istri, na pomalo neobičnoj lokaciji, koja će za sada ostati tajna, odnosno iznenađenje. Naime, cilj je stalno širenje i promocija 3×3 košarke i u novim sredinama“, istaknuo je Hrvoje Jurković, voditelj Službe za TV, marketing i dodatne sadržaje. Predstavio je još nekoliko noviteta i unaprjeđenja u sadržajnom smislu. „Tijekom treće sezone dat ćemo potporu i u organizaciji tri inozemna turnira – u Murskoj Soboti (Slovenija), Pečuhu (Mađarska) i Živinicama (Bosna i Hercegovina). Nadalje, u sklopu dvodnevnih turnira, uz već postojeća nadmetanja muških momčadi u seniorskoj Elite kategoriji i juniorskoj U-19 kategoriji, kao i Kids Day namijenjen djeci, prvi će put biti organiziran i turnir za ženske ekipe, što nas posebno raduje. K tome, još tri turnira u okviru ovogodišnjeg Toura dobila su od svjetske košarkaške organizacije FIBA status Lite Questa, što znači da će njihovi pobjednici putovati na prestižne međunarodne 3×3 turnire po Europi i Sjevernoj Americi. Također, planiramo otvoriti i azijsko tržište“, nabrojio je Jurković.  

Nazočnima su se na konferenciji za novinare obratili i Rajna Svilar, voditeljica Službe za brigu o igračima i volonterima te Jure Gunjina, izvrstan igrač i već stalni sudionik Toura. „Kada bih odabrala dvije riječi za opis ovoga projekta, one bi bile – izazovno i emotivno. Naime, tijekom cijele sezone moramo se nositi s različitim izazovima koje uvijek uspješno rješavamo upravo jer smo kroz ovaj projekt postali veliki prijatelji, čak i jedna velika obitelj“, objasnila je Rajna Svilar. „Sudjelovanje na turnirima u okviru PRO 3×3 Toura jedno je sjajno iskustvo, ne samo zbog kvalitete natjecanja, već i zbog visoke razine organizacije. Zato čestitam i zahvaljujem organizatorima, neka samo tako nastave“, naglasio je Gunjina, jedan od nazočnih igrača. 

Organizatori su i ove godine pripremili mnoga poboljšanja na vizualnom, komunikacijskom i promotivnom planu. Već od ranije s publikom i korisnicima komuniciraju dvosmjerno i kombinirano dvojezično (na hrvatskom i na engleskom jeziku) posredstvom osuvremenjene i „osvježene“ službene internetske stranice www.pro3x3.hr te preko društvenih mreža Facebook, Instagram i TikTok, na kojima će dodatno povećati broj pratitelja. Od prošle godine postoji i službeni YouTube kanal Toura, na kojemu se mogu pronaći videosnimke odigranih turnira. „Ponovno su osigurane profesionalne fotografije i snimke, kao i televizijski prijenosi i live streaming svih turnira. Na tome posebno zahvaljujemo medijskim pokroviteljima i partnerima, Pixsell Photo & Video Agency te Sportklubu”, zahvalio je Tomislav Levak, voditelj komunikacijskog tima PRO 3×3 Toura.

Velika poboljšanja i novitete na vizualnom i tehnološkom planu predstavio je Darko Bilandžić koji potpisuje grafički dizajn i vizual svih ovogodišnjih materijala te novomedijskih i interaktivnih sadržaja. 

Već prošle godine imali smo jedinstveni interaktivni plakat i banner te mobilnu aplikaciju s proširenom stvarnošću koja omogućuje i realizaciju kviza znanja na turnirima. Sve navedeno smo nadogradili i u ovoj godini. No, posebno ističem dvije važne novosti koje su jedinstvene i na svjetskoj razini – interaktivne dresove za igrače i interaktivne promo majice koji su, k tome, vizualno atraktivni i kvalitetni. Skeniranjem određenih dijelova majice i dresa na njima će se otvarati informacije o samom Touru, ali i o vlasniku te majice i dresa – istaknuo je Bilandžić. 

PRO 3×3 Tour organizira Udruga PRO 3×3, uz potporu Hrvatske turističke zajednice, Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske te tvrtke Energy Basket d.o.o. Glavni sponzor je Opel, a sponzori su još HEP, Jamnica Pro Sport, Bigraf, Jana, Hell, Lenovo, Mediteran produkcija i Enlio. 

POSLJEDNJE DODANO: