JYSK, skandinavski lanac trgovina za namještaj i uređenje doma, ponovno je potvrdio status jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj i nagradio svoje zaposlenike značajnim bonusima. Tvrtka je tijekom prošle financijske godine ukupno isplatila više od 780.000 eura u bonusima. Zbog toga ne čudi i vijest da se JYSK ponovno našao na prestižnoj Forbes listi najboljih poslodavaca.
Najuspješnije JYSK trgovine u Hrvatskoj nagrađene su velikim bonusima, dok su bonusi za zaposlene u trgovini s najboljim rezultatima dostigli iznos od gotovo 50.000 eura.
Osim ovog izuzetnog uspjeha, JYSK se i dalje nalazi na prestižnoj Forbes listi poslodavaca. Ovo priznanje jasno potvrđuje posvećenost tvrtke stvaranju poticajnog radnog okruženja za svoje zaposlenike.
Dražen Eldić, Retail Manager JYSK Hrvatska, istaknuo je važnost motivacije zaposlenika i poticaja za njihov daljnji razvoj.
-Našim zaposlenicima osim brojnih edukacija i programa usavršavanja, nastojimo osigurati ugodno radno okruženje i motivirati ih u svakom smislu, pa i financijskom. U svakoj od naših trgovina, zaposlenicima se pruža prilika za ostvarivanje bonusa u skladu s povećanjem prometa u odnosu na prethodnu godinu, i važno je napomenuti da visina bonusa nema ograničenja. Kako se bonus na promet dijeli na temelju zajedničkih napora, neovisno o radnoj poziciji u trgovini, potiče se izvanredan timski duh, a sve ovo zajedno doprinosi pružanju najkvalitetnije usluge našim kupcima. Posebno smo ponosni na naše najuspješnije trgovine iz Zadra, Splita Sirobuje i City Malla u Puli. Njihov rad u ključnim kategorijama nije samo doprinio velikom uspjehu, već su i inspiracija cijelom našem timu – istaknuo je Eldić.
Tri najuspješnije trgovine
Tijekom financijske godine 2022/2023, najuspješnija trgovina s najvećim godišnjim bonusima po zaposleniku bila je JYSK trgovina u Sirobuji, gdje je svakom zaposleniku isplaćen bonus od gotovo 3.600 eura. Uz nju su najuspješnije trgovine bile zadarska i pulska (City Mall).
JYSK kontinuirano stavlja naglasak na stvaranje ugodnog i poticajnog okruženja za svoje zaposlenike, čime potiče izvanredne rezultate. U skladu s ovim pristupom, JYSK redovno nagrađuje svoje zaposlene druženjima, dodatnim budgetima za ručkove i kave te provodi internu anketu o zadovoljstvu zaposlenika (ESS), koja bilježi stopostotni odaziv. Osim brige o svojim zaposlenicima, JYSK također kontinuirano nastoji poboljšati iskustvo svojih kupaca, što se najbolje vidi po novom Konceptu uređenja trgovina 3.0.
Prva JYSK trgovina otvorena je u Danskoj 1979. godine, a danas ova tvrtka posluje u 48 zemalja sa više od 3.300 trgovina i webshopova. U Hrvatskoj je JYSK nedavno otvorio svoju 59. trgovinu i zapošljava više od 600 zaposlenika.