Poznati hrvatski brend gaziranih bezalkoholnih pića, Pipi, privukao je veliku pozornost na nedavno održanom međunarodnom sajmu za ugostiteljski i hotelski sektor, Intergastra, koji se odvijao od 3. do 7. veljače u Stuttgartu. Intergastra je bienalni događaj koji okuplja preko 1500 izlagača iz područja hrane i pića, kuhinjskih sustava, opreme za hotele i restorane te digitalnih rješenja.
Pipi je sudjelovao na sajmu kako bi dodatno pozicionirao svoj brend pred ključnim dionicima, distributerima, retail i veleprodajnim lancima, posebice nakon što je prošle godine proširio svoje tržište na Austriju i Njemačku. Igor Šimunić, direktor marketinga Pipi, istaknuo je da je sajam bio uspješna prilika za povezivanje s B2B kupcima na tržištima velikog potencijala poput njemačkog te za predstavljanje brenda njemačkim potrošačima.
Pipi je dočekan s oduševljenjem od strane njemačkih posjetitelja, koji su već upoznati s brendom zbog čestih posjeta Hrvatskoj. Šimunić ističe da su na sajmu bili i ambasadori Hrvatske te da su reakcije posjetitelja bile izrazito pozitivne.
Osim njemačkih posjetitelja, Pipi je privukao pažnju i drugih posjetitelja iz desetaka zemalja svijeta. Štand Pipi istaknuo se svojim dizajnom te vibracijom dalmatinske bezbrižnosti, opuštenosti i ljetnog uživanja.
Pipi je u protekle dvije godine intenzivno radio na proboju na inozemna tržišta, što je rezultiralo prisustvom na policama trgovina u SAD-u, Australiji, Singapuru, Kini, Austriji i Njemačkoj. Luka Diel-Zadro, predsjednik uprave Pipi, izrazio je optimizam u vezi s budućnošću brenda na stranim tržištima te istaknuo da Pipi ima snagu i tradiciju da se pozicionira čak i na najkonkurentnijim tržištima.
-Ispred Pipi je lijepa perspektiva na stranim tržištima. Interes i kontakti postoje, kvalitetu i
kapacitete imamo te ćemo se u narednom periodu dodatno posvetiti otvaranju novih tržišta.
Pipi ima takvu snagu brenda i tradiciju da može naći svoj prostor i na najkonkurentnijim
tržištima – poručio je Luka Diel-Zadro