“Jedna Kala, jedno hvala” kampanja je koju je pokrenula Kala, brend negazirane prirodne mineralne vode, u sklopu koje su građani tijekom ljeta imali mogućnost javno zahvaljivati članovima dobrovoljnih vatrogasnih društava na njihovom stalnom i nesebičnom angažmanu. U Hrvatskoj djeluje oko 140.000 članova vatrogasnih društava, a čak 133.000 njih su volonteri uključeni u rad 1761 DVD-a. Njihovu svakodnevnu žrtvu i nemjerljivu vrijednost za zajednicu prepoznali su i brojni građani koji su se na tren odvojili od svojih životnih obveza i svakodnevno pisali emotivne zahvale tihim herojima. Na stranici jednakala-jednohvala.hr napisali su gotovo 1200 poruka podrške i zahvale, dokazavši još jednom da hrvatski građani stoje uz vatrogasce.
– Obzirom na to da su upravo vatrogasci ti koji, između ostalog, djeluju s vodom, odabir njih kao udruženja koje smo podržali bio je logičan korak. Ponosni smo što su tu ideju od prvog trenutka prepoznali i sami vatrogasci koji su tijekom kampanje s nama rado dijelili svoje priče, ali i naši građani koji su svakodnevno ostavljali poruke zahvale. Divno je bilo čitati i tako postati svjedokom tih često kompliciranih životnih situacija u kojima su jedina nada bili upravo volonteri, tiha snaga našeg društva – izjavila je Laura Bortas, Senior Brand Manager za Kalu.
Kala je u sklopu kampanje izradila i bedževe s QR kodom preko kojeg vatrogasci brzo i jednostavno mogu doći do web stranice jednakala-jednohvala.hr i pročitati sve poruke koje su im napisali građani. Val zahvalnosti ovime ne prestaje, jer, iako je kampanja službeno završena, građani će dalje imati mogućnost na stranici pisati poruke zahvale na hvalevrijednoj žrtvi dobrovoljnih vatrogasca.