ODRŽIVI PIONIRI

Lidl Hrvatska predstavio prvi električni kamion

Lidl je započeo revoluciju u hrvatskoj trgovini s predstavljanjem prvog potpuno električnog kamiona, postavljajući novi standard održivosti u opskrbi trgovina. Ovaj korak čini Lidl prvim trgovačkim lancem u Hrvatskoj koji koristi potpuno električno vozilo za opskrbu svojih trgovina, što predstavlja značajan korak prema smanjenju negativnog utjecaja na okoliš.

Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija u Lidlu Hrvatska, izjavila je:

S prvim potpuno električnim kamionom, Lidl Hrvatska nastavlja s snažnim angažmanom u okviru održivog poslovanja. Ponosni smo na ovo partnerstvo kojim uvodimo nova, moderna i ekološki prihvatljiva rješenja u područje transporta i logistike, čime predano slijedimo načela naše strategije održivosti ‘Na putu prema sutra’ i doprinosimo čišćoj, zelenijoj i održivijoj budućnosti.

U suradnji s tvrtkom Đino d.o.o, Lidl Hrvatska je pronašao izvrsno logističko rješenje za svoje poslovanje – Volvo električni kamion. Volvo FE Electric, s najvećom dopuštenom masom od 28 tona i nosivošću od preko deset tona, može prijeći do 250 km s jednim punjenjem, ovisno o intenzitetu rada rashladne jedinice koja je također potpuno bez emisija i napaja se iz pogonskih baterija vozila. U jednom danu, vozilo može opskrbiti dvije trgovine u Zagrebu i vratiti se u centralno skladište u Jastrebarskom. Osim toga, kamion s električnim pogonom i hlađenjem je vrlo tih, što je dodatan plus za rad u centru grada jer se trgovine obično opskrbljuju noću ili vrlo rano ujutro.

Ovaj potez Lidl Hrvatske predstavlja nastavak trenda koji se već primjećuje u mnogim srednjoeuropskim zemljama, gdje Lidl prednjači u korištenju alternativnih vozila za opskrbu svojih trgovina. Prvi električni kamion u floti Lidlovih vozila u Hrvatskoj predstavlja još jedan dokaz da je održivost centralni cilj u svim segmentima poslovanja ovog trgovačkog lanca.

Ovaj potez predstavlja presedan u hrvatskoj trgovini i pokazuje da se održiva praksa može uspješno integrirati u poslovne modele, donoseći koristi kako za poslovne subjekte tako i za okoliš.

POSLJEDNJE DODANO: