Na World Travel Market sajmu u Londonu, koji se održavao od 6. do 8. studenog, Hrvatska je pokazala svoje najbolje strane u turizmu. Ovaj sajam spada među najvažnije događaje u turističkoj industriji. Hrvatsku turističku zajednicu predvodio je Kristijan Staničić, direktor HTZ-a. Oni su se fokusirali na suradnju s velikim aviokompanijama i turoperatorima poput easyJet-a i TUI-a.
Staničić je rekao.
– Fokus nam je na avioprometu i suradnji s najvećim i najznačajnijim turoperatorima. Hrvatska ima jako dobru poziciju na tržištu Velike Britanije, ali i globalno što ukazuje da 2024. može biti uspješna godina za hrvatski turizam, ali naglašava važnost održavanja kvalitete usluga uz eventualno povećanje cijena.
Na sajmu su održani razgovori i s velikim turističkim medijima i platformama, kao što su Euronews i Lonely Planet. Staničić je čak primio priznanje od Lonely Planeta za 2024. godinu. Croatia Airlines je iskoristila priliku da predstavi svoje planove za 2024. godinu, uključujući povećanje broja letova i kapaciteta.
Hrvatska se na sajmu predstavila na velikom štandu s 23 partnera, uključujući turističke zajednice i nacionalne parkove. Bilo je organizirano i kušanje hrvatskih vina u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom. Statistike pokazuju da britanski turisti sve više posjećuju Hrvatsku, posebno Dubrovačko-neretvansku i Splitsko-dalmatinsku županiju. Sajam WTM je važan jer svake godine omogućuje poslovne dogovore vrijedne više od 7 milijardi dolara, što ga čini ključnim događajem za turistički sektor.