Hrvatski nogometni klub Hajduk Split i globalni sportski brend adidas službeno su potvrdili početak suradnje. Na Glavnoj skupštini Hajduka održanoj na Poljudu, članica Uprave kluba Marinka Akrap objavila je da će Hajduk u novu sezonu 2024./2025. ući s novim tehničkim sponzorom – adidasom.
Igrači Hajduka prvi će put u novim dresovima izaći na teren tijekom ljetnih priprema, čime će se pridružiti elitnoj skupini svjetskih i europskih nogometnih klubova poput Real Madrida, Manchester Uniteda, Arsenala, FC Bayerna, Juventusa, AS Rome, Benfice i mnogih drugih. Nova adidasova kolekcija za Hajduk bit će predstavljena javnosti na početku priprema, a potom dostupna u svim Hajdukovim Fan Shopovima i na Web Shopu.
– Iznimno smo ponosni što po prvi put u povijesti službeno udružujemo snage s adidasom – brandom dokazane veličine i poznatosti. Pred nama je vrlo zanimljivo višegodišnje putovanje u kojem ćemo dijeliti zajedničke ambicije, težnje i postavljati najviše ciljeve. Partnerstvo s adidasom omogućuje nam novi pristup u našoj tržišnoj strategiji te dodatno osnaživanje veza s velikom bazom navijača u Hrvatskoj te diljem svijeta. adidas predstavlja kvalitetu, izvrsnost i suverenost, sve ono čemu Hajduk teži kao nogometni klub i najveći hrvatski sportski brand. Sigurni smo i da će nas naši navijači podržati na ovom putu, posebno jer će napokon imati priliku svakodnevno svoju omiljenu robnu marku nositi uz obilježja voljenog Kluba – izjavila je na Glavnoj skupštini HNK Hajduk članica Uprave Marinka Akrap.
Ova suradnja između Hajduka i adidasa označava novu eru za Klub, donoseći svježinu i globalni prestiž kroz povezivanje s jednim od najprepoznatljivijih svjetskih sportskih brendova. Partnerstvo će omogućiti Hajduku korištenje najmodernije sportske opreme te dodatno unaprijediti njegov imidž i poziciju na domaćoj i međunarodnoj sceni. Za navijače, nova suradnja predstavlja dodatni razlog za ponos, jer će njihovi omiljeni igrači sada nositi dresove s legendarnim adidasovim logotipom – prepoznatljive tri pruge.
– Drago nam je što od ove sezone adidas i Hajduk udružuju snage i što ćemo sve buduće uspjehe i rezultate slaviti zajedno. Izuzetna nam je čast što klubu s dugogodišnjom tradicijom možemo osigurati modernu i kvalitetnu opremu kakvu i zaslužuje. Kod dizajna nove opreme imali smo na umu Hajdukovo naslijeđe i nadamo se da će i igrači i navijači biti zadovoljni. Posebno smo ponosni na filozofiju koja nas u adidasu već godinama vodi kod kreiranja sportske opreme, a to je da dizajnom i inovacijama želimo stvoriti opremu koja će sportašima omogućiti što bolju izvedbu – komentirala je Petra Franić, voditeljica brend komunikacija i odnosa s javnošću za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju u adidasu.
S bogatom povijesti koja seže u 1949. godinu, adidas je postao sinonim za kvalitetu i inovacije u sportu. Kroz desetljeća, brend je osvajao tržišta i srca sportaša diljem svijeta, dizajnirajući vrhunsku opremu koja potiče najbolje performanse. Posebno je poznat po svojim nogometnim dresovima, obući i opremi, te je dugogodišnji partner mnogim svjetski poznatim klubovima i reprezentacijama. Njegova predanost razvoju inovativnih tehnologija i održivih materijala čini ga liderom u sportskoj industriji, a partnerstva s najvećim klubovima potvrđuju predanost brenda vrhunskom nogometu.
Uključivanjem u partnerstvo s Hajdukom, adidas nastavlja svoju tradiciju podržavanja vrhunskih sportskih institucija. Nova suradnja bit će ključna za jačanje Hajdukovog imidža i prisutnosti na globalnoj sportskoj sceni, te će dodatno motivirati igrače i navijače u nadolazećim sezonama. Uz najmoderniju opremu i inovativne dizajne, Hajduk će zasigurno ostvariti nove sportske uspjehe i učvrstiti svoju poziciju kao jedan od vodećih hrvatskih nogometnih klubova.