Pivovara Osijek novi je partner Hajduka. Od 1. lipnja u prodaji će se naći novo pivo, još se ne zna kojeg imena.
– Izuzetna mi ječast što vam mogu predstaviti novog velikog partnera, koji će biti s nama u idućih 5 godina. S njim ćemo imati ono što nismo imali s Carlsbergom, vlastiti brend, vlastiti grb, znak Hajduka na pivi… – kazao je uvodno predsjednik Marin Brbić.
Potom je riječ uzeo Antonio Drobina, direktor Pivovare Osijek.
– Zahvalni smo Hajduku jer je pokazao interes za suradnju. Mi smo prepoznali projekt koji provodi Hajduk, a želimo se širiti i na područje Dalmacije. Mi smo spremni, plan je napravljen, a ne očekujem ni probleme u distribuciji – kazao je Drobina.
Hajdukov direktor marketinga Aljoša Bašić naveo je pet razloga zbog kojih bi ovaj projekt trebao biti uspješan…
– Prvi je što je pivo visoke kvalitete, okus piva je po željama naših navijača, vizualni koncept je usklađen, imamo kunu po litri bez vremenskog ograničenja i ograničenja iznosa, a distribucija neće biti samo u Hrvatskoj, nego i na području regije. Nadamo se lijepoj partnerskoj budućnosti…
Andreja Komak, šefica marketinga Pivovare je kazala:
– Što se tiče kvalitete, sigurno ćemo opravdati povjerenje. Mi smo najstarija pivovara u Hrvatskoj, radimo po posebnim metodama. Primjerice, koristimo jedinstvenu pripravu vode mehaničkim načinom, ne kemijskim putem. Sve ide kroz sita, pa se pročišćava voda, a ona je jako bitan sastojak u pivu.Na kraju je poručila da se nada da će Torcida biti oduševljena etiketom, a Aljoša Bašić je joškazao da će se organizirati degustacije u Splitu i još nekim gradovima, koji će testiranjem tri okusa izabrati onaj pravi.
Pivovara Osijek novi partner Hajduka u idućih pet godina
