Pivovara Osijek novi partner Hajduka u idućih pet godina

Pivovara Osijek novi je partner Hajduka. Od 1. lipnja u prodaji će se naći novo pivo, još se ne zna kojeg imena.

 Izuzetna mi ječast što vam mogu predstaviti novog velikog partnera, koji će biti s nama u idućih 5 godina. S njim ćemo imati ono što nismo imali s Carlsbergom, vlastiti brend, vlastiti grb, znak Hajduka na pivi… – kazao je uvodno predsjednik Marin Brbić.

Potom je riječ uzeo Antonio Drobina, direktor Pivovare Osijek. 

 Zahvalni smo Hajduku jer je pokazao interes za suradnju. Mi smo prepoznali projekt koji provodi Hajduk, a želimo se širiti i na područje Dalmacije. Mi smo spremni, plan je napravljen, a ne očekujem ni probleme u distribuciji – kazao je Drobina.

Hajdukov direktor marketinga Aljoša Bašić naveo je pet razloga zbog kojih bi ovaj projekt trebao biti uspješan…

 Prvi je što je pivo visoke kvalitete, okus piva je po željama naših navijača, vizualni koncept je usklađen, imamo kunu po litri bez vremenskog ograničenja i ograničenja iznosa, a distribucija neće biti samo u Hrvatskoj, nego i na području regije. Nadamo se lijepoj partnerskoj budućnosti…

Andreja Komak, šefica marketinga Pivovare je kazala:

 Što se tiče kvalitete, sigurno ćemo opravdati povjerenje. Mi smo najstarija pivovara u Hrvatskoj, radimo po posebnim metodama. Primjerice, koristimo jedinstvenu pripravu vode mehaničkim načinom, ne kemijskim putem. Sve ide kroz sita, pa se pročišćava voda, a ona je jako bitan sastojak u pivu.
Na kraju je poručila da se nada da će Torcida biti oduševljena etiketom, a Aljoša Bašić je joškazao da će se organizirati degustacije u Splitu i još nekim gradovima, koji će testiranjem tri okusa izabrati onaj pravi.

POSLJEDNJE DODANO: