Hajduk je danas u bijelom salonu i službeno predstavio novo pivo “Hajduk 1911” koje će proizvoditi i distribuirati Pivovara Osijek. Predstavljanju novog branda su nazočili predsjednik Hajduka Marin Brbić, direktor marketinga Aljoša Bašić, direktor Pivovare Osijek Antonio Drobina, te voditelj prodaje Ivica Plejić.
Pivo “Hajduk 1911” bi po njihovim riječima trebalo biti dostupno u svim većim trgovačkim lancima širom Hrvatske, a istaknuli su kako interes za distribucijom postoji u još nekim zemljama u regiji.
Ugovor s Pivovarom Osijek potpisan je na pet godina, a od svake prodane litre piva jedna kuna ide Hajduku. Ova akcija će trajati bez prestanka zbog čega na Poljudu očekuju značajna financijska sredstva.
Okus piva izabrali su navijači Hajduka na degustacijama održanim na više mjesta u Splitu, Zagrebu i Makarskoj. U ponudi su bile tri varijante, a na kraju je prevladao okus “C” koji izlazi u prodaju. Pivo “Hajduk 1911” je svijetlo pivo, PILS, napravljeno bez kukuruzne krupice, a iz Pivovare naglašavaju da su u izradi korišteni samo najkvalitetniji sastojci. Za etiketu na boci je zaslužan nagrađivani dvojac Mia Marić i Igor Manasteriotti.
– Zadovoljstvo mi je reći da smo već danas iskrcali prvi šleper piva u Splitu i da će ono već poslijepodne biti dostupno kupcima. Danas u Splitu, a već sutra širom Dalmacije. Pivo će biti dostupno u svim značajnijim trgovačkim lancima u državi, u sljedećih petnaest dana trudit ćemo se maksimalno proširiti distribuciju – kazao je voditelj prodaje Osječkog Piva Ivica Plejić.
– Tržišni potencijal ovog piva je ogroman, ne postoji ograničenje akcije, ona traje cijelo vrijeme, stoga pozivam sve navijače da koriste ovaj proizvod. Pivovara Osijek će pojačati svoj brand, a klub može doći do značajnih financijskih sredstava. Sve strane su u dobitnoj situaciji – dodao je Aljoša Bašić.
Upitan je zašto je došlo do malog kašnjenja s izbacivanjem proizvoda na tržište.
– Mi smo do 1. lipnja imali ugovor s Carlsbergom i do tada nismo mogli poduzimati nikakve akcije. U 16 dana smo poduzeli čitav niz tehnološki zahtjevnih postupaka i mislim da smo postigli velik uspjeh. Željeli smo izbaciti pivo i prije, bilo bi idealno koji dan prije Svjetskog prvenstva – odgovorio je Bašić.
Zanimala je okupljene i maloprodajna cijena piva.
– Preporučili smo jednu cijenu koja bi bila malo niža od lidera na određenom dijelu tržišta. Možda 10 ili 20 lipa po boci, iako smo napravili PILS pivo koje je skuplje u proizvodnji. Ostala piva su uglavnom lager, koja su jeftinija.