Atlantic grupa i omiljeni regionalni brend Cedevita lansirali su jedinstvenu digitalnu platformu pod nazivom „CE svijet“. Platforma, čiji je cilj angažirati potrošačeu HoReCa kanalima i osigurati im posebno iskustvo konzumacije, predstavljena je u sklopu nove brend kampanje „Podijeli ono nešto CE“.
Naime, u užurbanom svijetu, u kojem se sve više okrećemo sami sebi, nije teško izgubiti vezu s onime što nam je uistinu bitno – s onim što znamo bez riječi, s malim životnim radostima, s dragim ljudima. Minimalno komuniciramo, ali priželjkujemo nešto posebno – snažnije odnose i život koji ima svrhu i smisao. Istraživanja pokazuju da je danas ljudima teže ostvariti socijalnu interakciju nego prije nekoliko godina, a istovremeno se ističe pozitivan utjecaj aktivnog socijalnog života na cjelokupno zdravlje pojedinca. S tim na umu, Cedevita je osmislila kampanju “Podijeli ono nešto CE”.
–U svijetu kada smo povezaniji, ali i usamljeniji no ikada, Cedevita je oduvijek bila ‘ono nešto’ što nas je povezivalo. Upravo nas je to inspiriralo da pokrenemo digitalnu platformu „CE svijet“. Želimo potaknuti ljude da komuniciraju jedni s drugima te boravak u digitalnom svijetu iskoristiti za jačanje odnosa, za izgradnju novih veza ili jednostavno za lijepu riječ koju možemo, i trebamo, češće uputiti jedni drugima, objasnila je pozadinu nove kampanje Hana Rukavina, starija voditeljica razvoja robne marke, i dodala kako brendovi trebaju danas razmišljati o širem utjecaju na zajednicu u kojoj brend živi i djeluje, odnosno da im u fokusu ne smiju biti jedino prodaja i profit. Cedeviti je posebno važna izgradnja odnosa s potrošačima i osjećaj koji stvara kod njih, a ovakve aktivacije još su jedan dokaz da kompanija pomno osluškuje potrebe tržišta i svojih potrošača te kreira inovacije i postavlja trendove.
Kako platforma funkcionira?
U kafićima, restoranima i ostalim HoReCa objektima, potrošači mogu skenirati QR kod koji se nalazi na Cedevitinim pakiranjima ili jednostavno pristupiti „CE svijetu“ ukucavanjem ce.cedevita.com. Tamo potrošače čeka optimistična poruka koju je moguće podijeliti s članom obitelji, prijateljima, kolegama, voljenom osobom ili nekim poznanikom kojem će poruka uljepšati dan.
Tako Cedevita potiče širenje optimizma i upravo zato sudionici platforme mogu biti nagrađeni bodovima koji se vide na osobnom profilu. Što više dijele, brže se penju i na ljestvici „Cedevita Optimista“. Kako bi što više potaknuli ovaj val optimizma, Cedevitin je tim pripremio i nagradnu igru s čak 500 atraktivnih nagrada.
-CE svijet je više od jedne aktivacije ili nagradne igre. Između ostalog, namijenjena je i interakciji potrošača s brendom kroz pitalicu „Cedevita te pita“ u svrhu dobivanja direktne povratne informacije od strane potrošača. Sve ove, i brojne druge zabavne aktivacije, odsad su objedinjene u „CE svijet“ digitalnoj platformi, dodala je Rukavina.
Više informacija dostupno je na LINKU.