Globalno poznata platforma za rezervaciju smještaja, Booking.com, najavila je početak analize poslovanja s ciljem reorganizacije, što bi u konačnici moglo dovesti do zatvaranja radnih mjesta. U priopćenju za medije, tvrtka je navela da se radi o proaktivnom koraku usmjerenom na osiguranje poslovne agilnosti u izrazito konkurentnom sektoru te na unapređenje usluge prema korisnicima, prenosi Index.
Premda još nisu donesene konačne odluke o specifičnim promjenama, iz Booking.com-a su priopćili kako je reorganizacija “teška, ali nužna” mjera. U podnesku američkom regulatoru za vrijednosne papire (SEC), tvrtka je objasnila da će dodatne informacije o vremenskom okviru i mogućem utjecaju na zaposlenike i financijske rezultate biti dostupne kad analiza bude dovršena. Na kraju prošle godine Booking Holdings, matična kompanija koja upravlja Booking.com-om, zapošljavala je oko 23.600 ljudi, iako podaci specifično za Booking.com nisu odvojeno objavljeni.
Iz tvrtke također ističu kako će reorganizacija omogućiti modernizaciju internih procesa i optimizaciju sustava nabave, čime će se dodatno poboljšati učinkovitost operativnih troškova i osloboditi resursi za unapređenje ponude putnicima i partnerima. Proces reorganizacije odnosi se isključivo na Booking.com i ne obuhvaća druge brendove grupacije Booking Holdings, među kojima su Priceline, Agoda, Kayak i OpenTable.
Financijski izvještaj grupacije za treće tromjesečje ove godine ukazuje na rast operativnih troškova za 14,3 posto, dosegnuvši 4,8 milijardi dolara, dok su prihodi narasli za devet posto i iznose 7,99 milijardi dolara. Bruto vrijednost rezervacija povećana je na 43,4 milijarde dolara, a broj noćenja zabilježen u trećem tromjesečju porastao je za 8,1 posto, dosegnuvši 299 milijuna. Iako su slabiji rezultati zabilježeni u segmentu domaćih putovanja u SAD-u i Kini zbog slabije potrošnje potaknute makroekonomskim izazovima, stabilna potražnja za putovanjima u Europi i azijskim zemljama nadoknadila je ove rezultate, navodi kompanija u izvješću.
Booking.com se nada da će provedbom reorganizacije osnažiti svoju tržišnu poziciju i dodatno optimizirati poslovne procese, omogućujući time lakšu prilagodbu dinamičnim tržišnim uvjetima i kontinuiranu usmjerenost na inovacije.