Godina ulazi u turističku završnicu s dobrim brojkama, a putničke agencije obilježavaju stotu godišnjicu od osnivanja prve pod imenom Putnik čime doprinose izvansezonskim rezultatima, prenosi Poslovni.hr.
Tijekom pred i posezone, putničke agencije ostvaruju između 60 i 70 posto turističkog prometa, a prosinac donosi nove pozitivne rezultate.
Kristjan Staničić direktor Hrvatske turističke zajednice ističe da je u prvom tjednu prosinca zabilježen rast od osam posto u broju gostiju i noćenja u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Trenutačno je u zemlji oko dvadeset tisuća turista, a očekuje se da će se njihov broj povećavati kako se približava Božić i Nova godina. Adventska događanja privlače turiste, a mnoga mjesta diljem Hrvatske sada mogu ponosno istaknuti svoje atraktivne programe.
Zahvaljujući pozitivnim trendovima u prosincu, očekuje se da će broj turista za doček Nove godine doseći oko 90.000. Mnogi zagrebački hoteli već sada nemaju slobodnih soba što ukazuje na visoku potražnju. Tomislav Fain predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija, navodi da su agencije u ovoj godini dosegle brojke slične onima prije pandemije.
Fain također napominje da se primjećuje povećanje putovanja unutar Hrvatske, te da su komentari putnika vrlo pozitivni. Ministrica turizma Nikolina Brnjac čestitala je putničkim agencijama na stotoj obljetnici, istaknuvši njihov doprinos ostvarivanju ciljeva Vlade u razvoju cjelogodišnjeg turizma.