Veliki iskorak na brandiranju grada kao turističke
destinacije ovoga ljeta gradska uprava Grada Kaštela postići će organizacijom
turističke gradske manifestacije pod nazivom “Legenda o Miljenku i Dobrili”.
Plan je da se gradska uprava, vodeći ljudi turističke zajednice i brojni članovi
gradskih udruga kostimiraju u odjeću iz doba renesanse te uprizore istinitu
priču o nesretnoj ljubavi dvoje mladih ljudi čije su se plemićke obitelji
usprotivile njihovoj mladenačkoj ljubavi.
– Ideja je autentična priča o renesansnoj ljubavi Miljenka i
Dobrile. Manifestacija o ovoj legendarnoj ljubavi je izvrsna prilika koja će
pomoći boljem pozicioniranju Kaštela na turističkom tržištu, ali i prilika za
brendiranje ove priče i Kaštela kao destinacije na nacionalnoj i inozemnoj
razini. Dakle, mi želimo da ljudi čuju za tu ljubavnu priču ne samo zbog
turizma nego i zbog ljubavi jer je ljubav osjećaj koji ne podliježe
marketinškim pravilima i ljudi odmah staju na stranu ljubavi pogotovo kada ljubav
tragično završi – rekao je Mili Novak,
dogradonačelnik Grada Kaštela, te nadodao:
– Gradska uprava na čelu s
gradonačelnikom Ivanom Udovičićem ide ambiciozno u razvoj grada jer je turizam
jedan od prioriteta naših razvojnih planova, ipak smo grad koji se proteže na
18 km obale koja je jedan od naših glavnih resursa i grad koji ima nekoliko
kilometara šljunčanih plaža i čisto more. Turizam Kaštela je iz godine u godinu
na sve većim brojkama tako da taj rast namjeravamo zadržati.
Naime, uprizorenjem istinite povijesne priče, prema
scenariju kroničara Nevena Bućana, o renesansnoj ljubavi dvoje mladih ljudi
Miljenka i Dobrile, Kaštela će se tijekom narednih godina nastojati
pozicionirati i afirmirati kao turistički grad kako na nacionalnoj tako i na
međunarodnoj turističkoj sceni, kao grad s originalnom i prepoznatljivom
turističkom tematskom ponudom čija je dodana vrijednost utemeljena upravo u
autentičnosti priče. Cilj Kaštela je promocijom svoje istinite povijesne
renesansne priče o tragičnoj ljubavi dvoje mladih ljudi Miljenka i Dobrile –
brandirati se u turističku destinaciju, a koja uvelike podsjeća na
šekspirijansku ljubavnu priču o Romeu i Juliji – promocijom koje je talijanski
Grad Verona postigao izuzetne marketinške i promotivne rezultate na svjetkoj
turističkoj sceni. Grad Kaštela i TZ grada Kaštela će u srcu sezone, točnije od
25.-31. srpnja, brojnim kostimiranim, zabavno-glazbenim i dramskim programima
slaviti ljubav i promovirati grad Kaštela kao turističku destinaciju. Projekt
je već izazvao pažnju brojnih turističkih djelatnika, medija i umjetnika pa je
za očekivanje da će “Legenda o Miljenku i Dobrili” najskorije postati top
destinacija na domaćem i inozemnom turističkom tržištu te će najbolje
brendirati “sedam Kaštela” kao izuzetno mjesto za odmor i ugodne trenutke.
Oduševljenje ne skriva ni direktorica Turističke zajednice Kaštela Nada Maršić:
– Ovo je za nas jako bitan projekt budućnosti jer
smo sigurni da nijedan drugi grad nema jednu takvu istinitu ljubavnu priču.
Priču o Kaštelima ovoga ljeta turistima će prenositi
kostimirani u renesansne kostime i sami građani budući gradska uprava s
gradonačelnikom Ivanom Udovičićem poziva sve sugrađane da se prema svojim
mogućnostima kostimiraju u renesansne kostime, te u društvu glumaca
kaštelanskog kazališta i mladog para koji će igrati uloge Miljenka i Dobrile,
alias kaštelanskih Romee i Julije, ovoga ljeta budu dobri domaćini i promotori
svoga grada i njegove kulturne baštine.