HNK Hajduk u suradnji sa svojim partnerom i sponzorom, tvrtkom Tommy,
u Trgovačkom centru “Joker” s ponosom je predstavio jedinstvenu
kampanju pod nazivom “Vridilo se rodit“, usmjerenu na najmlađe navijače i
članove Kluba. Promocijom nove kampanje na sam dan kada Juniori Hajduka
sudjeluju u četvrtfinalu Lige prvaka u Dortmundu, posebno je obilježen
ovaj povijesni uspjeh.
Svima je poznato koliko je Hajdukova
obitelj brojna i rasprostranjena diljem svijeta, a još je poznatije kako
jedan veliki dio navijača tu pripadnost stječe od prvog dana dolaska na
svijet, samim rođenjem, a potom odgojem i usvajanjem svih onih
pozitivnih vrijednosti koje Hajduk predstavlja i promiče.
U okviru
projekta prezentirana je suradnja HNK Hajduka i tvrtke Tommy, te
videospot prve Hajdukove dječje pjesme “Vridilo se rodit”, čije su
autorice Vjekoslava Huljić i Hana Huljić Grašo, uz izvedbu učenika iz OŠ “Mejaši” zajedno s pjevačem i omiljenim voditeljem Radio Dalmacije Sinišom Garbinom. Koreografiju za glazbeni spot izvele su plesačice Talent Studija M.
Pjesmu i spot poslušajte i pogledajte na HDTV-u te na našem službenom YouTube kanalu.
Predstavljen je i poseban
novitet u Hajdukovom službenom asortimanu, prvi baby paket koji sadrži
više proizvoda iz kolekcije “Vridilo se rodit“. Ambasador kampanje bit
će Hajdukov talentirani 16-godišnji prvotimac Luka Vušković.
–
S velikim zadovoljstvom danas smo predstavili kampanju “Vridilo se
rodit” usmjerenu na sve one pozitivne vrijednosti koje naš klub nastoji
usaditi najmlađima, kako kroz rad s djecom unutar naše Akademije, tako i
s posebnim naglaskom na sve naše navijače i članove koji su kroz razne
aktivnosti uključeni u život Kluba. Sve ono najbolje i najljepše što
Hajduk predstavlja društvenim angažmanom nastojimo prenijeti na djecu, a
kampanjom “Vridilo se rodit” nastojat ćemo taj segment podignuti na još
veću razinu. Zahvaljujem se svima kojizajedno s nama sudjeluju u
kampanji, našem partneru, tvrtki “Tommy”, koji je prepoznao važnost ovog
projekta i aktivno se uključio u njega od prvog dana kada smo im
prezentirali ideju. Posebna zahvala ide i autoricama stihova i glazbe
dječje pjesme “Vridilo se rodit”, Vjekoslavi Huljić i Hani Huljić Grašo,
Siniši Garbinu s Radio Dalmacije, Antoneli Burić profesorici glazbene kulture OŠ Mejaši i njenim učenicima, Marini Đurović Ćelić
voditeljici Talent studija M i plesačicama studija, te svima koji su
sudjelovali u izradi prekrasnog videospota. Ne sumnjamo da će pjesma
postati pravi hit među najmlađom populacijom Hajdukovih navijača. U
okviru kampanje kreirali smo i cijeli niz novih baby proizvoda
objedinjenih u baby paket koji će biti dostupan u našim fan shopovima i
putem web shopa – istaknula je prilikom prezentacije kampanje članica
Uprave HNK Hajduk Marinka Akrap.
Na njene riječi nadovezao se predstavnik tvrtke Tommy, partnera kampanje “Vridilo se rodit”.
–
Tvrtka Tommy već dugi niz godina kao generalni sponzor prati HNK
Hajduk, a danas postajemo i ponosni partner kampanje “Vridilo se rodit”.
Tommy je uvijek posebnu pozornost pridavao djeci i mladima kroz razne
projekte i društvene aktivnosti, stoga ni trenutka nismo dvojili hoćemo
li se uključiti u ovu hvalevrijednu kampanju u kojem ćemo još jednom na emotivnoj
razini udružiti naša dva snažna branda. Prepoznali smo važnost ove
kampanje za našeg partnera HNK Hajduk, ali i širu zajednicu. Tommy će
svima koji učlane novorođenog člana svoje obitelji u Hajduk do prvog
mjeseca života pokloniti vrijedan baby paket s pelenama i proizvodima za
njegu, te smo pripremili i posebne pogodnosti kroz naš program
lojalnosti – kazao je je Dario Mamić, direktor korporativnih komunikacija tvrtke Tommy.
–
U Odjelu za članstvo Hajduka svakog najmlađeg člana hajdučke obitelji
doživljavamo kao što i obitelj to doživljava, s velikom radošću i
ponosom. Uspomena na prvo članstvo važan je dokument, a mnogim bebama
najčešće i prvi dokument s imenom i prezimenom koji se čuva do kraja
života. Nije rijetko da beba postane član Hajduka već u prvim satima
života. Važna je to simbolika i dokaz koliko je Hajduk neodvojiv od
svojih navijača i kako je neizostavan dio svih važnih životnih
trenutaka, pa i odgoja naših najmlađih. Prilikom učlanjenja djeteta u
prvom mjesecu života u Odjelu za članstvo dobit će se kupon s kojim je
moguće preuzeti paket u Hajdukovom fan shopu, a za one učlanjene online
Hajduk će poslati paket na adresu stanovanja – pojasnio je Darko Čop iz Hajdukovog Odjela za članstvo.
Siniša Garbin, voditelj Radio Dalmacije, po prvi put u pjevačkoj karijeri sudjeluje u jednoj dječjoj pjesmi.
– Nisam iskreno planirao ni očekivao da ću pjevati dječje pjesme, ali čast mi je sudjelovati u jednom
ovakvom projektu. Čim smo čuli ideju, a zatim i riječi pjesme, nismo
krili oduševljenje. Siguran sam da će biti slušana i prihvaćena, kako na
našem radiju, tako i u cijeloj hajdučkoj javnosti – dodao je Garbin.