Vridilo se rodit – da bi jedno bija s njim!

HNK Hajduk u suradnji sa svojim partnerom i sponzorom, tvrtkom Tommy,
u Trgovačkom centru “Joker” s ponosom je predstavio jedinstvenu
kampanju pod nazivom “Vridilo se rodit“, usmjerenu na najmlađe navijače i
članove Kluba. Promocijom nove kampanje na sam dan kada Juniori Hajduka
sudjeluju u četvrtfinalu Lige prvaka u Dortmundu, posebno je obilježen
ovaj povijesni uspjeh.

Svima je poznato koliko je Hajdukova
obitelj brojna i rasprostranjena diljem svijeta, a još je poznatije kako
jedan veliki dio navijača tu pripadnost stječe od prvog dana dolaska na
svijet, samim rođenjem, a potom odgojem i usvajanjem svih onih
pozitivnih vrijednosti koje Hajduk predstavlja i promiče.

U okviru
projekta prezentirana je suradnja HNK Hajduka i tvrtke Tommy, te
videospot prve Hajdukove dječje pjesme “Vridilo se rodit”, čije su
autorice Vjekoslava Huljić i Hana Huljić Grašo, uz izvedbu učenika iz OŠ “Mejaši” zajedno s pjevačem i omiljenim voditeljem Radio Dalmacije Sinišom Garbinom. Koreografiju za glazbeni spot izvele su plesačice Talent Studija M.

Pjesmu i spot poslušajte i pogledajte na HDTV-u  te na našem službenom YouTube kanalu.

Predstavljen je i poseban
novitet u Hajdukovom službenom asortimanu, prvi baby paket koji sadrži
više proizvoda iz kolekcije “Vridilo se rodit“. Ambasador kampanje bit
će Hajdukov talentirani 16-godišnji prvotimac Luka Vušković.


S velikim zadovoljstvom danas smo predstavili kampanju “Vridilo se
rodit” usmjerenu na sve one pozitivne vrijednosti koje naš klub nastoji
usaditi najmlađima, kako kroz rad s djecom unutar naše Akademije, tako i
s posebnim naglaskom na sve naše navijače i članove koji su kroz razne
aktivnosti uključeni u život Kluba. Sve ono najbolje i najljepše što
Hajduk predstavlja društvenim angažmanom nastojimo prenijeti na djecu, a
kampanjom “Vridilo se rodit” nastojat ćemo taj segment podignuti na još
veću razinu. Zahvaljujem se svima kojizajedno s nama sudjeluju u
kampanji, našem partneru, tvrtki “Tommy”, koji je prepoznao važnost ovog
projekta i aktivno se uključio u njega od prvog dana kada smo im
prezentirali ideju. Posebna zahvala ide i autoricama stihova i glazbe
dječje pjesme “Vridilo se rodit”, Vjekoslavi Huljić i Hani Huljić Grašo,
Siniši Garbinu s Radio Dalmacije, Antoneli
Burić profesorici glazbene kulture OŠ Mejaši i njenim učenicima, Marini Đurović Ćelić
voditeljici Talent studija M i plesačicama studija, te svima koji su
sudjelovali u izradi prekrasnog videospota. Ne sumnjamo da će pjesma
postati pravi hit među najmlađom populacijom Hajdukovih navijača. U
okviru kampanje kreirali smo i cijeli niz novih baby proizvoda
objedinjenih u baby paket koji će biti dostupan u našim fan shopovima i
putem web shopa
– istaknula je prilikom prezentacije kampanje članica
Uprave HNK Hajduk Marinka Akrap.

Na njene riječi nadovezao se predstavnik tvrtke Tommy, partnera kampanje “Vridilo se rodit”.


Tvrtka Tommy već dugi niz godina kao generalni sponzor prati HNK
Hajduk, a danas postajemo i ponosni partner kampanje “Vridilo se rodit”.
Tommy je uvijek posebnu pozornost pridavao djeci i mladima kroz razne
projekte i društvene aktivnosti, stoga ni trenutka nismo dvojili hoćemo
li se uključiti u ovu hvalevrijednu kampanju u kojem ćemo još jednom na 
emotivnoj
razini udružiti naša dva snažna branda. Prepoznali smo važnost ove
kampanje za našeg partnera HNK Hajduk, ali i širu zajednicu. Tommy će
svima koji učlane novorođenog člana svoje obitelji u Hajduk do prvog
mjeseca života pokloniti vrijedan baby paket s pelenama i proizvodima za
njegu, te smo pripremili i posebne pogodnosti kroz naš program
lojalnosti
– kazao je je Dario Mamić, direktor korporativnih komunikacija tvrtke Tommy.


U Odjelu za članstvo Hajduka svakog najmlađeg člana hajdučke obitelji
doživljavamo kao što i obitelj to doživljava, s velikom radošću i
ponosom. Uspomena na prvo članstvo važan je dokument, a mnogim bebama
najčešće i prvi dokument s imenom i prezimenom koji se čuva do kraja
života. Nije rijetko da beba postane član Hajduka već u prvim satima
života. Važna je to simbolika i dokaz koliko je Hajduk neodvojiv od
svojih navijača i kako je neizostavan dio svih važnih životnih
trenutaka, pa i odgoja naših najmlađih. Prilikom učlanjenja djeteta u
prvom mjesecu života u Odjelu za članstvo dobit će se kupon s kojim je
moguće preuzeti paket u Hajdukovom fan shopu, a za one učlanjene online
Hajduk će poslati paket na adresu stanovanja
– pojasnio je Darko Čop iz Hajdukovog Odjela za članstvo.

Siniša Garbin, voditelj Radio Dalmacije, po prvi put u pjevačkoj karijeri sudjeluje u jednoj dječjoj pjesmi.

Nisam iskreno planirao ni očekivao da ću pjevati dječje pjesme, ali čast mi je sudjelovati u jednom
ovakvom projektu. Čim smo čuli ideju, a zatim i riječi pjesme, nismo
krili oduševljenje. Siguran sam da će biti slušana i prihvaćena, kako na
našem radiju, tako i u cijeloj hajdučkoj javnosti
– dodao je Garbin.

POSLJEDNJE DODANO: