Klub klasičnih automobila Split je najstarija udruga ljubitelja klasičnih automobila u Splitu i Dalmaciji, koja već 25 godina okuplja ljude koji dijele strast prema klasičnim automobilima te ih promovira, održava i obnavlja.
Obilježavanje 25 godina Kluba klasičnih automobila Split održava se na istom mjestu gdje je održano prvo povijesno okupljanje oldtimera u Dalmaciji. Bilo je to 11. listopada 1998.g. upravo u organizaciji Kluba klasičnih automobila Split.
Proslava 25 godina Kluba Klasičnih Automobila Split započela je u subotu 30. rujna 2023.g. gdje je organiziran Splitski Oldtimer Susret koji je započeo od 9:00 sati na Gatu Sv. Nikole pored Lučke kapetanije gdje su se okupili vlasnici četrdesetak oldtimer vozila od Zadra preko Šibenika, Splita pa sve do Dubrovnika, te Imotskog, Zagreba i susjedne BiH.
Najviše je bilo modela Mercedesa
Najstariji oldtimer je upravo model Mercedesa oznake 170 SE iz 1952. vrhunskog izgleda, nedavno u potpunosti restauriran.
Između ostalih Mercedesa treba istaknuti atraktivnog dvobojnog Pontona oznake 190b iz 1960.god., model za američko tržište koji je 2008. god. uvezen u Hrvatsku, zatim prekrasan 560 SEL koji je stigao iz OTK Dubrovnik i drugi modeli.
Nakon Mercedesa najviše je bilo modela Fiata. Najstariji je Fiat 500c Topolino iz 1953.g. čokoladne boje vlasnika Marinka Biškića koji osim što je ljubitelj oldtimera i retro stila, poznati proizvođač čokolade, te je za ovu svečarsku prigodu bio domaćin prezentacije proizvodnje i degustacije čokolade u tvornice čokolade Nadalina.
Iz Zadra je stigao Fiat 1100D iz 1965. uvezen iz Egipta u potpuno originalnom stanju osim naplataka.
Tu su bili i sportski modeli Fiata druga serija 124 sport coupe te cabrioleta 124 spider koji datiraju iz 70-tih godina prošlog stoljeća.
Dobro su bili zastupljeni i modeli Opela. Najviše pažnje izazvao je atraktivni GT iz 1971. koji se natječe u kupu povijesnih vozila. Bili su tu i modeli Ascona B, Manta i Kadett city svi iz 70 tih godina.
BMW je bio zastupljen modelom 750i iz 1992.g. opremljen prvim poslijeratnim V12 motorom njemačke proizvodnje ali i 745i te sportski model M5.
Sa po dva modela bile su zastupljene marke MG i to Gentry cabrio kit car s volanom na desnoj strani, i kabrio MG B, kao i Citroen s veoma rijetkim modelima Mehari i kombijem Citroen HY te dvije VW Bube.
Britansku auto industriju predstavili su cabrio Triumpf Spitfire iz 1974. te Morris Marina iz 1978.
Bili su tu još i Simca 1100 LS, Alfa Romeo spider, Renault 12 , američka Corvetta te Porsche 924. Svojim dimenzijama ali i atraktivnim izgledom pažnju su privlačili Lincoln Continental te Buick Electra iz 1960.g. s hardtopom, opremljen agregatom od 340 KS s automatskim mjenjačem.
Bila je ovo jedinstvena prigoda u prekrasnom ambijentu Splita vidjeti veoma rijetke modele oldtimer vozila koji su na suncem obasjanom lukobranu zasjali u punom sjaju te splitsku luku učinila bajkovitom a sve skupa je djelovalo kao da smo se vremeplovom vratili u neko davno i romantično vrijeme.
Nakon okupljanja druženja i predstavljanja vozila uslijedila je promotivna vožnja do Solina do preuređenog izletišta izvora rijeke Jadro koje pokazuje bogatstvo i bioraznolikost na izvoru rijeke, gdje je osim uživanja u prirodi organizirana i degustacija soparnika.
Poslije toga još jedan gastro, ali i edukativni događaj, a to je već spomenuta prezentacija čokolade koje je za sve vlasnike oldtimera organizirao vlasnik Fiat Topolina.
Za kraj održana je promotivna vožnja do lučice Zvončac u Splitu gdje je organiziran ručak.