Novi kanal komunikacije Hrvatske pošte s korisnicima: Informacije o pošiljkama stižu putem Vibera

Od 1. ožujka sve informacije o pošiljkama i njihovu statusu Hrvatska pošta slat će korisnicima porukom putem aplikacije Viber. Poruke će sadržavati podatke o statusu pošiljke i poveznicu putem koje će korisnici moći upravljati svojom pošiljkom i prema potrebi preusmjeriti je na paketomat.
Sve pošiljke koje stižu brzom paketnom dostavom Paket24 mogu se naknadno preusmjeriti na jedan od paketomata po izboru korisnika. Pošiljke se na paketomatu mogu preuzeti sedam dana u tjednu, od 0 do 24 sata, a korisnici će obavijest o mogućnosti preusmjeravanja dobiti unaprijed za svaku pošiljku Paket24.
Korisnicima koji nemaju instaliranu aplikaciju Viber informacije o pošiljci stizat će SMS porukom, kao i dosad. Kako bi bili sigurni da mogu primati poruke od Hrvatske pošte putem Vibera, korisnici se mogu pretplatiti na komunikacijski kanal korištenjem priloženoga QR koda.

QR kod treba skenirati aplikacijom Viber.


POSLJEDNJE DODANO: