Split spot festival, prvi festival
glazbenih spotova u Hrvatskoj, održat će se 31. svibnja na Tvrđavi Gripe, a u
završnoj fazi je izbor za “Nagradu publike”. Naime, na službenoj
Facebook stranici Split spot festivala još samo dva dana može se dati glas jednom
od 30 spotova koji su se probili u finale SSF-a u konkurenciji preko 200 videa.
Razlike u broju
glasova među vodećima su vrlo male, pobjednik se očito neće znati sve do 28. svibnja
u ponoć. Redatelj spota s najviše glasova
dobit će Nagradu publike, dok će Nagradu za najbolji spot i Nagradu debitantu
dodijeliti stručni žiri u sastavu Veljko Popović, Mirko Pivčević i Toni
Volarić.
Veljko Popović,
rođen je 1979. godine u Splitu. Diplomirao je 2003., uz stipendiju Grada
Splita, slikarstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, u klasi prof.
Zlatka Kauzlarića Atača. Od 1998. profesionalno se bavi računalnom grafikom, a
od 2003. radi kao glavni grafičar u studiju za razvoj kompjutorskih igara
Lemonade Productions. Godine 2005. dobiva nazivno zvanje asistenta na
Umjetničkoj akademiji u Splitu, na kolegiju elektronska animacija. Suosnivač je
studija za 2D i 3D grafiku i animaciju Lemonade3d te je nominiran za članstvo u
američkoj Akademiji filmske umjetnosti i znanosti, glasačkom tijelu
najprestižnije kinematografske nagrade na svijetu – Oscara.
Mirko Pivčević,
njegovu biografiju možemo započeti poslovicom “Jabuka ne pada daleko od
stabla”. Naime, Mirko je sin poznatog i nagrađivanog splitskog snimatelja
Andrije Pivčevića. Tako da možda i nije čudno da nakon završene škole likovne
umjetnosti, smjer fotografski dizajner, upisuje zagrebački ADU, odsjek
snimanja, gdje i diplomira 2007. filmom “Ta divna splitska noć”, Antuna Arsena
Ostojića, za kojega na nacionalnom festivalu filma u Puli dobiva i svoju prvu
Zlatnu Arenu. Između ostalih, snimio je i najgledanije domaće filmove u posljednjih
nekoliko godina, kao što su: “Šuti” (Lukas Nola, 2013.), “Visoka modna
napetost” (Filip Šovagović, 2013.), “Svećenikova djeca” (Vinko Brešan, 2013.) “Josef” (Stanislav Tomić, 2011.), “Lea i Darija” (Branko Ivanda, 2011.), “Kenjac” (Antonio Nuić, 2009.), “Živi i mrtvi” (Kristijan Milić, 2007.) “Sami” (Lukas Nola, 2001.)… Nagrađen je brojnim nagradama, kako u zemlji, tako i u
inozemstvu. Za svoj izniman rad do sada je dobio čak četiri Zlatne Arene za
kameru, a bio je nominiran i za nagradu Golden Frog na prestižnom Camraimage
film festivalu, 2005. godine.
Toni Volarić, devet godina novinar i
urednik na BBC-ju (visoka politika, od američkih predsjedničkih izbora do
proširenja Europske unije), 12 godina novinar na Hrvatskoj televiziji
(1300 TV priloga, među kojima intervjui sa Sarah Jessicom Parker,
Chrisom Reaom, Mickom Hucknellom, Jodie Foster, Placidom Domingom, Zucherrom,
Jimom Kerrom, Damonom Albarnom, Kim Catrall, Cesariom Evorom, Ibrahimom
Ferrerom, Victoriom Abril, Dani Klein, grupama Iron Maiden, Motorhead, Franz
Ferdinand, svim relevantnim glazbenim imenima regije itd.), zadnje je tri
godine direktor programa CMC televizije.
Na Tvrđavi Gripe u subotu 31. svibnja na filmskom platnu će se prikazati 30 najboljih spotova u 2013. i 2014. godini, a nakon proglašenja pobjednika uslijedit će koncert grupe Dječaci. Program počinje u 20.30 sati, a ulaz je besplatan do 22 sata, nakon čega će se morati izdvojiti 20 kuna za kartu.