odjeća s potpisom, no stigli su neki novi trendovi u kojima odjeća može biti i
potrgana, no to nikako ne smije biti slučaj s mobilnim telefonima.
Gadgeti su, naime, uz večere u restoranima, za adolescente novi
statusni simboli.
Kako je pokazalo istraživanje analitičke tvrtke Piper Jaffray u Americi,
tinejdžeri danas imaju nešto drugačije prioritete, a tu su poglavito moderna
tehnologija – najčešće Appleovi telefoni i hrana, odnosno večere u restoranima,
pa kakvi god oni bili, piše Srednja.hr.
Sve više mladih jede vani, a uz to i fotografira obroke čije slike tada
stavljaju na društvene mreže.
Što se iPhonea tiče, oni uvijek žele imati najnoviji aparat, a pametne
telefone najčešće doživljavaju kao sredstvo za pokazivanje i dobivanje
popularnosti, piše Cnet.
– Način na koji tinejdžeri prikazuju svoj društveni status posljednjih se
godina promijenio, ali njegova važnost nije, zaključili su u analitičkoj
kompaniji te dodali kako je onima koji žele biti popularni jako bitno imati
najnoviji model telefona te pokazivati kako žive ‘luksuzno’ jedući u
restoranima.