Ambasadori
su ugledne tvrtke koje su prepoznale snagu brenda HNK Hajduk, te veliki
potencijal njegovog članstva. Očekujemo da će ovaj projekt biti u
budućnosti jedna od glavnih poluga kluba – kazao je direktor marketinga
Aljoša Bašić.
Voditelj odjela za
članstvo Jasenko Ljubica je nadodao da projekt nema vremenko ograničenje, te da su već krenuli u razgovore s firmama.
– Ovo je win-win situacija, gdje se našim članovima osigurava VIP-status i posebni uvjeti – kazao je Ljubica.
Projekt
starta odmah, a minimum popusta kojega firma treba osigurati za članove
Hajduka je 10 posto. I to ne treba biti na cijeli asortiman ponude. U
klubu su posebno prezentirali kako će ambasadori biti prezentirani na
portalu. Podijeljeni su u kategorije “ugostiteljstvo”, “umjetnost”, “prijevoz”, “turizam”, “fitness i zdravlje”, “telekomunikacije”… Bolje
pozicionirana će biti firma koja odobrava bolji postotak za članove.
– Kako
se projekt bude širio, bit će i klasifikacija po gradovima.
Interesantni su nam i partneri u inozemstvu, zašto se naši iseljenici ne
bi okupljali na mjestima gdje su ambasadori Hajduka – kazao je Bašić,
pa nastavio:
– Očekujemo
dobar odaziv na području turizma i ugostiteljstva, gdje očekujemo i od
kafića da se uključe u naš projekt. To bi s druge strane značilo i
suradnju, gdje bi mi možda u tim ugostiteljskim objektima održavali
pojedine promocije, držali naše materijale… To je i njihov interes.
Ljubica
je dodao kako je plan do kraja 2014. godine imati 10.000 članova, a
trenutno ih je oko 4.700. Bitno je i to da današnji Hajdukovi partneri
mogu, ali i
ne moraju biti ambasadori. To je projekt sam za sebe, za kojega se
očekuje da će uključiti mnoge poslovne partnere.
– U Hrvatskoj je to možda novost, ali u svijetu već postoje slični projekti – kazao je Ljubica.
Na Poljudu predstavljen projekt “Ambasador Hajduka”
