Njemački medij: “Jeftina idila u Hrvatskoj je gotova. Cijene su narasle”

Hrvatska je odavno poznata kao pristupačna destinacija za odmor u Europi. Ležaljka sa suncobranom koštala je manje od 20 eura dnevno u blizini idilične Opatije, a jeftino se moglo uživati ​​u svježoj ribi za ručak. To se sada promijenilo – piše u svome tekstu o cijenama u Hrvatskoj njemački Berliner Zeitung.

Uglavnom, vele kako su cijene u ‘rajskoj Hrvatskoj’ porasle…

Posljedica je to prelaska na Euro i ulaska u Schengen, podsjećaju Nijemci i dodaju kako se Hrvati ‘bore’ s inflacijom.

Jedini proizvod kojem je cijena otprilike ista su cigarete, kutija je oko četiri eura. Sve ostalo je značajno skuplje. Hrana, piće, hoteli, restorani… Između deset i 20 posto – pišu Nijemci.

Dodaju i kako je kava sad dvostruko skuplja nego što je bila prošle godine.

Brojni europski mediji objavili su ovog ljeta tekstove o cijenama u Hrvatskoj. Češki medij Novinky upozorio je čitatelje na lopove koji haraju plažama, ali i na cijene koje su ‘preko noći’ porasle.

Kuglice sladoleda nema više ispod tri eura – pišu Česi.

“Ćevapi i malo pivo za 25 eura” – vrištalo je početkom srpnja s naslovnice njemačkih portala TZ i Merkur. Nisu se mogli Nijemci tad načuditi ‘novim’ hrvatskim cijenama. Pisali su kako njima nisu nezadovoljni samo gosti, već i lokalno stanovništvo… – pišu 24sata.

POSLJEDNJE DODANO: