PODUZETNI IMOĆANI Virtualna tržnica u Imotskom brojkama i ponudom nadmašila je Split, ali i Zagreb!

Prostori tržnica u doba koronavirusa postali su prave pustinje. Bez prodavača i zanimljive ponude, ali i bez tradicionalne živosti koja bi krasila takva mjesta. Zagreb i Split dobili su dostojnu zamjenu, ‘tržnicu na klik’, a utabanim stazama krenuli su i u Imotskom. 

Četverac- Josipa Rimac Vlajčić, Hrvoje Garac te Anamarija i Josipa Mustapić u ‘grad podno kule’ donijeli su ‘Imotsku pijacu‘ na Facebook-u i u svega jednom danu napravili pravu lavinu na ovoj društvenoj mreži.

U nepuna 24 sata postojanja Imoćani su ponovno pokazali kako su broj jedan u organizaciji pa je grupa dostigla više od 3 tisuće članova.

S prvim ‘životnim udisajima’ stigle su i prve ponude, a uvijek poduzetni Imoćani su još jednom dokazali kako su štošta uzgajali kako bi, i bez koronavirusa, mogli živjeti ‘punim plućima‘.

– Iako potaknuta situacijom izazvanom
koronavirusom, plan je da se ‘Imotska pijaca’ pokuša održati i poslije, a
također i da na neki način evoluira u ozbiljniji pothvat na dobrobit Imoćana,
onih koji proizvode, ali i onih koji kupuju na još nekim medijskim platformama, no o tome je još prerano govoriti,
priča nam Josipa Rimac Vlajčić, jedna od ‘pokretnih motora’ ove lijepe priče, a ujedno i programska koordinatorica udruge K.U.M. Proložac i Centra za održivi razvoj. Baš se cijela ova priča vrti oko udruge iz Prološca.

– Udruga K.U.M poznata je po dugogodišnjim aktivnostima
humanitarno-socijalnog karaktera te je ovakva aktivnost bila na neki način i
očekivana s obzirom na trenutnu situaciji vezanu uz COVID-19 i na naše akcije
otprije. Moralo se nešto napraviti. U partnerstvu s drugom, također aktivnom
imotskom udrugom Centar za održivi razvoj i u sklopu projekta Lokalnog
volonterskog centra, ideja se zakotrljala i sada raste i raste u svojoj punini,
ponosno nam odgovara Josipa i ističe pravo malo bogatstvo proizvoda i ponude u ‘online tržnici’.

I zbilja, od maslinovog ulja, mesa, vina, likera, voća i povrća, meda, smokava i još mnogo toga, ma kratko kazano – nema čega nema. Smije se naša sugovornica kako bi, ako bi zatrebalo, Imoćani čak uzgajali i egzotično voće poput banane.

– Potrudit ćemo se i dalje virtualno pomagati svima onima koji
žele plasirati svoje proizvode i nadamo se da će Imotska pijaca samo rasti,
brojem članova, proizvoda i prepoznatljivošću i u vremenu kad što se vratimo i
na stvarne tržnice. Pozivamo sve da nam se pridruže i tu smo da im pomognemo
, zaključuje Josipa Rimac Vlajčević.

Inače, pazarni dan u Imotskom je srijeda, a uz pomoć moderne tehnologije tijekom cijelog tjedna Imoćani će moći nuditi, kupovati i govoriti o ponudi kakvu ima samo ‘Imotska pijaca’.

POSLJEDNJE DODANO: