Dvije trećine mosta su već montirane, tuneli u liticama spajaju se mostom 70 metara iznad rijeke, čelični segmenti se iz tunela sustavom takozvanih rolera potiskuju iznad kanjona.
– Ovo nije jedinstven slučaj u Hrvatskoj po tome što se gradi most između dvaju tunela, ali je jedinstven po tome što se konstrukcija promjenjivog poprečnog presjeka potiskuje što još nikad u Hrvatskoj nije rađeno, za HRT Dnevnik rekao je Tomislav Cvetko iz Hrvatskih cesta.
Omišanima ne smeta što se promijenila vizura kanjona.
– Odličan je, napokon da se nešto radi, da se zaobiđu više one gužve, kolaps ljeti, rekao je stanovnik Omiša.
– Za nas je to božji dar, a posebno mi stranci šalju poruke i slike mosta, oni su oduševljeni, kazao je stanovnik Omiša.
Idućeg ljeta bi se tako trebala smanjiti prometna gužva u središtu Omiša.
– Mi jesmo radili neke studije još prije nego se počeo raditi ovaj projekt s Prometnim fakultetom koje su pokazale da bi se za 30-tak posto trebao rasteretiti grad prometa i gužvi koje imamo ljeti, kazao je Ivo Tomasović, gradonačelnik Omiša.
Zaobilaznica s tri tunela i jednim mostom pravi smisao će dobiti tek izgradnjom brze ceste Split-Omiš o kojoj se govori desetljećima, a sada je dobila status strateškog državnog projekta.
– Udarni projekt u sljedećoj financijskoj perspektivi, Hrvatske ceste će tu sljedeću dionicu, sljedeću fazu tog projekta jer ima nekoliko faza, raspisati u sljedećoj godini, tako da ćemo mi u sljedećih 4 do 5 godina realizirati tu najbitniju prometnicu danas u Hrvatskoj, istaknuo je Oleg Butković, ministar mora, prometa i infrastrukture.
Omišani svakako predugo čekaju tu brzu cestu do Splita i bit će lijepo ako se ovo obećanje i ostvari. Izgrađena zaobilaznica s mostom uspješan je početak tog projekta.