Sukladno planiranoj dinamici radova, iz Hrvatskih cesta stigla je potvrda kako su svi radovi na ključnim objektima budućeg čvora Mravince – uključujući potporni zid, nadvožnjake Mravince 1, 3 i 4 te Dračevac 1 i 2 – uspješno završeni unutar zadanog roka. Također, dovršena je obnova asfaltnog kolnika i opremanje nadvožnjaka.
Kao rezultat toga, u ponedjeljak, 14. travnja u 5 sati ujutro, u potpunosti se uklanja privremena prometna regulacijana brzoj cesti Solin – Klis, koja je bila na snazi od studenog 2023. godine, uz privremeni prekid tijekom ljetnih mjeseci.
Radovi na ostatku čvora Mravince, koji uključuju zaštitu pokosa, izradu kolničke konstrukcije te elektroenergetske i opremačke radove, nastavit će se sukladno planu, a završetak se očekuje do 7. rujna 2025. godine.
Investitor projekta su Hrvatske ceste, a izvođač radova je tvrtka Strabag, s ugovorenom vrijednošću radova za faze 1, 2 i 3 u iznosu od 7.207.069,30 eura (bez PDV-a).
Radovi se nastavljaju i na fazama 4 i 5 – Mravince – TTTS
U tijeku su radovi na fazama 4 i 5, koje obuhvaćaju trasu Mravince – TTTS u dužini od 2,5 kilometra. I ove radove izvodi tvrtka Strabag, a njihova vrijednost iznosi 32.728.366,07 eura (bez PDV-a).
Trenutno se izvode radovi na probijanju lijeve i desne cijevi tunela Gladnjici s izlazne strane, kao i široki iskopi i izgradnja nasipa u području budućeg čvorišta Karepovac. Istovremeno se odvijaju i armirano-betonski radovi na zaštiti postojećeg propusta za otpadne vode Rokalovo – Karepovac.
U narednom razdoblju očekuje se posebno zahtjevna faza – široki iskop trase od čvora Mravince do čvora Karepovac, u kojem se procjenjuje da će biti iskopano oko 200.000 kubnih metara materijala.