KORAK DO CILJA

Adidas predstavio novu generaciju najudobnije trkaće tenisice

Zagreb, 27. ožujka 2025. – Trčanje je u posljednjih nekoliko godina doživjelo ozbiljnu transformaciju – od natjecateljskog sporta kojim se rijetki bave, do svakodnevnog rituala, sinonima za mentalnu pauzu i stila života. U skladu s tim modernim doživljajem trčanja, adidas predstavlja novu generaciju svoje najudobnije trkaće tenisice – Supernova Rise 2 – kreiranu za sve koji žele uživati u pokretu, bez obzira na razinu forme ili ciljeve koje prate.

Nova Supernova Rise 2 tenisica stvorena je za trkače svih razina – od početnika, preko rekreativaca, do onih koji povremeno trče radi vlastitog osjećaja ravnoteže. Fokus je na udobnosti, laganom osjećaju pri nošenju i stabilnosti tijekom kretanja. Zahvaljujući prilagodljivim materijalima i mekom potplatu, tenisica pruža podršku tijekom svakog koraka, neovisno o tempu ili trkačkoj ruti.

Osmišljena kao odgovor na stvarne potrebe suvremenih trkača, Supernova Rise 2 u fokus stavlja osjećaj, ne rezultat zbog čega i sama kampanja simbolično nosi naziv “Have a Nice Run” i poziva na drugačiji, iskreniji odnos prema trčanju: ono ne mora biti brzo, ni savršeno, ali može biti osobno, motivirajuće i – ugodno.

U adidasu ističu da je upravo ta promjena u razmišljanju ljudi i novom stilu života ono što ih vodi: želja da trčanje učine dostupnim svima. Zato su modeli poput Supernove razvijeni u suradnji s trkačima iz cijelog svijeta – kako bi svaki detalj odgovorio na stvarne izazove: od osjećaja težine u nogama, preko zategnutih mišića, do motivacije koja ponekad izostane.

Zaštitno lice globalne kampanje je glumica i producentica Camila Mendes, koja je kroz svoju osobnu priču potvrdila poruku kampanje: ne moramo se natjecati s nikim, pa niti sa sobom. Trčanje je prostor za povezivanje svakog pojedinca sa samim sobom i vlastitim tempom.

Nova adidas Supernova Rise 2 tenisica od nedavno je dostupna u Hrvatskoj u svim adidas trgovinama i na službenom adidas webu – adidas.hr koji je u Hrvatskoj službeno lansiran u studenom prošle godine, a koji domaćim kupcima nudi još jednostavniji pristup kompletnom asortimanu brenda.

POSLJEDNJE DODANO: