Novo istraživanje koje je proveo Tubi u suradnji s Harris Pollom pokazuje da bi streaming sadržaja mogao utjecati na radne navike pripadnika generacije Z (rođeni od 1996. do 2012.). Anketa, povedena 2024. godine na više od 2500 odraslih osoba starijih od 18 godina koji tjedno streamaju videosadržaje barem jedan sat, otkrila je da 84% zaposlenih pripadnika generacije Z gleda TV emisije ili filmove dok radi, a 48% priznaje da su zbog toga lagali svojim kolegama ili šefovima, prenosi Index.
Gledaju serije na radnom mjestu
Oko 53% ispitanika priznalo je da su odgađali posao kako bi dovršili seriju koju su maratonski gledali, dok je 52% izjavilo da ne žele raditi iz ureda jer bi tada propustili gledanje omiljenih sadržaja tijekom radnog dana. Istodobno, 38% ispitanika reklo je da na radnom mjestu redovito gledaju svoje omiljene serije ili filmove.
Što se tiče navika gledanja sadržaja, 44% ispitanih tvrdi da serije i filmove gledaju s potpunom pažnjom, bez ometanja, dok 38% koristi streaming kao pozadinsku buku dok obavljaju druge zadatke, uključujući i rad. Čak 59% izjavilo je da najčešće posežu za streamingom kada im treba mentalni odmor, nakon čega slijedi slušanje glazbe (50%) i pregledavanje društvenih mreža (38%). Više od polovice (57%) ispitanika gleda TV sadržaje i filmove od jednog do tri sata dnevno, dok 38% gleda više od tri sata dnevno.