Razvoj Bugatti Tourbillona i dalje traje, a u Rimac Automobilima misle da bi novi model mogao doseći brzinu od 500 km/h, novi svjetski rekord. Ali to je ipak budućnost i ne ide sve tako glatko kako manjinski vlasnik Porsche zamišlja.
Tourbillon navodno kasni, a iz Porschea su u više navrata kritizirali programere Rimca, ističući da nisu zadovoljni njihovom neorganiziranošću, piše njemački financijski magazin Manager.
Rimčeva Nevera također se ne prodaje kako se očekivalo. Rezultati zajedničkog pothvata nisu ispunili očekivanja financijskog direktora Porschea Lutza Meschkea. Za 2023. Bugatti Rimac prijavio je gubitak od 17 milijuna eura nakon poreza na prodaju od 336 milijuna eura, navodi se u godišnjem izvješću Porschea. Ovakav razvoj situacije nije neočekivan, kaže jedan od uključenih. Start-up kultura u Rimcu, koju oblikuje glavni dioničar Mate Rimac susreće se s Porscheovim perfekcionizmom, i tu nastaju problemi koji izazivaju nezadovoljstvo u Porscheu, kažu uključeni. Rezultat ove situacije je da Porsche AG, koji trenutačno drži 45 posto udjela u Bugatti Rimcu, želi preuzeti većinu – a time i kontrolu, prema informacijama magazina Manager.
Prema čelnicima Porschea, raspravlja se o različitim scenarijima. Još nije odlučeno što će se dalje dogoditi s Bugattijem. Porscheu su trenutačno ipak prioritet tekući razgovori o restrukturiranju u VW-u. Moguć je i ulazak dodatnog investitora koji bi preuzeo dio dionica od Rimca. Mate Rimac potvrdio je za Manager da su “u tijeku razgovori među vlasnicima o mogućoj transakciji”. Ali osim Porschea ima i drugih zainteresiranih. “Tvrtki ide toliko dobro da bih i sam želio povećati Rimčev udio”, rekao je Rimac., piše N1