Tek mu je 28 godina, a već iza sebe broji uspjehe na kojima mu sigurno i njegovi kolege zavide. Jedan je od najtraženijih glazbenih producenata i aranžera posljednjih godina. Hitovi poput ‘Lavica’ (Jelena Rozga), ‘Ono nešto’ (Marko Škugor i Danijela Martinović), ‘Zaljubljen’ (CAMBI.) samo su neke od pjesama iz njegovog aranžmana. Dobitnik je Porina, Cesarice, Splitskog i Zagrebačkog festivala. Mogli bismo još u nedogled nabrajati postignuća Hrvoja Domazeta čije pjesme zauzimaju vrhove HR Top 40 ljestvica i Youtube trendinga.
Svoj glazbeni put započeo je u svojoj sobi tako što je složio mali ‘setup’ na kojem je snimao sebe i svoje prijatelje. Prelazak iz sobe u profesionalni studio nije mu predstavljao veliki problem jer je u današnje vrijeme glavna okosnica svakog studija računala, pa kaže Hrvoje ako znaš baratati s njim već si pola posla napravio. Ipak, rad u profesionalnom studiju donio mu je nove izazove poput rada s vrhunskom opremom i ozbiljnim izvođačima gdje svaka odluka ima puno veću težine za razliku od one u sobi.
–Takvo iskustvo me naučilo koliko je važno biti precizan, strpljiv i uvijek otvoren za učenje jer svaki projekt donosi nešto novo i jedinstveno, a svaki izvođač traži prilagodbu i poseban pristup.
Kao i svaka mlada osoba, na svom putu do uspjeha uvijek treba dobar mentor koji će ga usmjeriti na pravi put. Jedan od njih na Hrvojevom putu bio je glazbeni producent Tomislav Mrduljaš u čijem je studiju imao priliku ‘brusiti’ zanat i izravno učiti od njega. Dugogodišnja suradnja s Mrduljašem dovela ga je do toga da upozna najpopularnijeg glazbenog producenta u Lijepo Našoj, Tončija Huljića, s kojim sada uči i peče zanat.
Produkcija pop glazbe zahtijeva prilagodbu današnjem tržištu, a pjesme prate moderne trendove s fokusom na pamtljivu melodiju, jak refren i aranžman usklađen s aktualnim zvukom – od ritmike do izbora instrumenata. Formula za hit ne postoji, priča nam Hrvoje već je ključ u emociji koja prenosi i sposobnosti da se poveže s publikom, bilo to kroz tekst, izvedbu ili atmosferu.
– S druge strane, postoje izvođači koji njeguju tradicionalniji zvuk i čija publika cijeni autentičnost i povezanost s korijenima. U tim slučajevima važno je zadržati originalnost, ali je obogatiti suvremenim produkcijskim tehnikama kako bi zvučala svježe i relevantno. Svaka pjesma ima svoj put, a uspjeh dolazi iz strasti i pažnje posvećene detaljima.
Prvi klijent za ovog talentiranog Imoćanina bili su njegov prijatelj i kolega s faksa, Antonio Grkeš i njegov zbor VIS Veritas Aeterna s kojima je radio aranžmane za festivale duhovne glazbe. Taj početak, bio mu je dragocjeno iskustvo koje ga je usmjerilo u daljnjoj karijeri, a danas surađuje s brojnim izvođačima iz cijele Hrvatske, a najviše s Tončijem Huljićem s kojim je u posljednje vrijeme radio na singlovima Jelene Rozge, Petra Graše i Andree Šušnjare.
Trenutno radi i na novim pjesmama za grupu Magazin. S Ivanom Huljićem radi pjesme za Doris, Lorenu, Domenicu, Miju Dimšić, Antoniju Doru i još njih koje bismo mogli spomenuti.
-Marko Škugor je također dugogodišnji klijent. Čast mi je i što sam za Mineu radio njenu prvu pjesmu nakon višegodišnje diskografske pauze. Posebno bih istaknuo i Petra Dragojevića te grupu CAMBI., koji su mi na samom početku karijere pružili povjerenje i priliku iako iza sebe tada nisam imao velike projekte ili postignuća. Njihova podrška značila mi je jako puno i dala mi dodatni vjetar u leđa.
Kako bi opisao posao glazbenog producenta?
-Moj posao je voditi cijeli proces stvaranja pjesme, od trenutka kada izvođač dođe u studio s melodijom i tekstom, do završnog proizvoda – gotove snimke spremne za publiku. To uključuje osmišljavanje i snimanje instrumentalnih dionica, rad s izvođačima i back vokalima tijekom snimanja te završnu obradu pjesme, odnosno miksanje i mastering. Svaka pjesma ima svoj tempo stvaranja – nekad proces traje nekoliko dana, a nekad i tjednima ili mjesecima, ovisno o kompleksnosti projekta i kreativnim zahtjevima.
A ljubav prema glazbi razvila se od malena, odrastajući u glazbenoj obitelji. Hrvojev otac je ton majstor pa je tako od malih nogu bio okružen glazbenom i produkcijskom opremom. Uz to, pohađao je glazbenu školu, svirao klavir što mu je tada dodatno produbilo razumijevanje i strast prema glazbi. Svi u obitelji sviraju neki instrument ili pjevaju pa je tako glazba bila neizbježan odabir na Hrvojevom putu.
-Ta okolina me inspirirala da istražujem zvukove i na kraju pronađem svoj poziv u glazbenoj produkciji.
Razgovarajući o hrvatskoj glazbenoj sceni i trendovima, prema Hrvojevim riječima još uvijek kaskamo za svjetskim trendovima, čak i u odnosu na naše susjede, ali tvrdi da razlog leži u specifičnosti domaćeg tržišta. Formatirani radio često se drži provjerenih hitova i autora, što otežava plasman modernih trendova i novog zvuka. Ipak, u posljednje vrijeme dolazi novih val mladih autora, producenata i izvođača koji uspijevaju pratiti svjetske smjernice uz naglasak na autentičnost.
-Napraviti hit koji će se široj javnosti svidjeti nije lako – treba pronaći balans između komercijalne privlačnosti i iskrenog umjetničkog izraza. To je izazov, ali upravo tu dolazi na snagu kreativnost i sposobnost prilagodbe.
Jedna od aktualnih tema u medijskom prostoru bilo je i novo lice grupe Magazin Lorena Bućan koja je naslijedila Andreu Šušnjaru nakon dugo godina. Hrvoja smo pitali bi li i Lorena bila njegov odabir.
–Apsolutno, Lorena je vanserijski vokal, a Magazin je legendarni bend, i mislim da će i jedna i druga strana imati koristi od te suradnje; Magazin kao bend, jer će im ona donijeti neku novu energiju, i Lorena kao pjevačica, jer će uz Magazin steći iskustvo redovnih nastupa na velikim pozornicama…
Iako su već brojne nagrade iza njega, puno mu je draže kada pjesme prođe dobro kod publike jer to je ono što je glazbenim producentima najbitnije. Svakako, nagrade su daljni poticaj Hrvoju da nastavi ulagati trud i strast u svaki projekt i unapređuje svoje vještine. Njegova poruka za mlade naraštaje vrlo je jasna – a to je upornost kao ključ uspjeha!
–Zvuči kao kliše, ali stvarno je upornost najbitnija. Upornost i želja. Bez toga je talent uzaludan. Tako da mogu poručiti mladima koji žele uspjeti u ovom poslu da ne odustaju pred prvim preprekama jer su upravo one sastavni dio svakog puta prema uspjehu. Važno je raditi na sebi, učiti iz iskustava, prihvaćati kritike kao priliku za rast i nikada ne prestati vjerovati u sebe. Uspjeh uglazbenoj industriji, kao i u svakoj drugoj branši, zahtijeva mnogo rada, strasti i strpljenja. Uspjeh ne dolazi preko noći, zato uživajte u procesu, u malim pobjedama i ne bojte se sanjati veliko., poručuje Hrvoje.
Ovaj programski sadržaj sufinanciran je sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija iz programskog razdoblja u 2024. godini.