Danijel Kukoč, šef SDP-ove kampanje za lokalne izbore, uputio je oštro priopćenje u kojem kritizira gradonačelnika Splita, Ivicu Puljka, zbog realizacije projekta Kauflanda na splitskom području.
Kukoč tvrdi da je Puljak imao sve potrebne alate da izmijeni ili potpuno onemogući projekt, ali da je umjesto toga omogućio investitoru povoljan status, na štetu građana.
Njegovo priopćenje donosimo u nastavku, u cijelosti i autentično:
– Gradska vlast na čelu sa Ivicom Puljkom već duže vrijeme pokušava uvjeriti valjda i sebe i nas kako su im ruke bile vezane po pitanju realizacije Kauflanda i kako se ništa nije moglo promijeniti.
Je li u pitanju “sinkopa“, lažu li svjesno ili su pak toliko nemarni da ni ne čitaju materijale koje nam sami šalju na Gradsko vijeće, stvarno ne znam.
Sada ću navesti činjenice koje potvrđuju da je Ivica Puljak imao sve moguće alate u svojim rukama da izmjeni ili onemogući projekt, ili u najmanju ruku ne pogoduje investitoru.
- Gradonačelnik Puljak PRIHVAĆA Glavni projekt arhitekture trgovačkog centra Kaufland s trafostanicom TS 20(10)/04 kV Križine 24 u obuhvatu zapadnog dijela Pojedinačnog zahvata Trstenik – Mertojak P11 (kojeg je izradila tvrtka Studio PARALLEL d.o.o. Zagreb, oznake T.D.: 1929-KPS-GP-A, Z.O.P.: 1929-KPS-GP, mapa: 01/11, od rujna 2022. godine, glavni projektant Vedran Linke, dipl.ing.arh.), a koje je proizašlo iz dorade prvonagrađenog rada za izradu idejnog urbanističkog arhitektonskog rješenja pojedinačnog zahvata P 11. (Zaključak, KLASA: 350-01/22-06/4 od 19. svibnja 2023.)
DAKLE IVICA PULJAK JE PRIHVATIO GLAVNI PROJEKT TEMELJEM KOJEG JE IZDANA GRAĐEVINSKA DOZVOLA.
- Gradonačelnik Puljak POTPISUJE Sporazum o međusobnim odnosima u svezi izgradnje višenamjenske građevine i ostalih zahvata unutar pojedinačnog zahvata P 11(kao i Dodatak I.)kojim stavlja van snage Sporazum koji je potpisao Opara.
Ivica Puljak u svom „novom“ Sporazumu Garažu i „prometnicu 2“(koje su bile jedna cjelina) razdvaja na dvije samostalne tehnološke cjeline i omogućuje da se „prometnica 2“ i onaj dio koji se nalazi iznad garaže realizira prije garaže kako bi Trgovački centar mogao dobiti Uporabnu dozvolu prije izgradnje Garaže.
ZNAČI PO OPARINOM SPORAZUMU GRADNJOM TRGOVAČKOG CENTRA DOBILI BI ODMAH I JAVNU GARAŽU, A PO PULJKU DOBIVAMO TRGOVAČKI CENTAR, A GARAŽA „KAD BUDE“.
- Gradonačelnik Puljak POTPISUJE dva Dodatka Ugovoru o međusobnim pravima i obvezama u pogledu izgradnje nerazvrstane ceste i javne prometne površine na kojoj nije dopušten promet motornih vozila
Ivica Puljak u dodacima /I. i II.) osnovnog Ugovora „razdvaja“ prometnice kako bi se u Sporazumu mogle dobiti dvije samostalne tehnološke cjeline, odnosno odvojene uporabne dozvole. Dodacima osnovnog Ugovora Puljak prvo produljuje rok za realizaciju prometnica, a zatim i preuzima ulogu Investitora prometnice umjesto Kauflanda, odnosno preuzima izgradnju.
IVICA PULJAK NIČIM IZAZVAN OSLOBAĐA KAUFLAND OBVEZE IZGRADNJE PROMETNICE 2 (spojna kolna prometnica koja se nastavlja na priključak na državnu cestu – Poljičku cestu i pruža jugoistočno od tog priključka, zajedno s pješačkom prometnicom – šetnicom uz postojeće stambene zgrade) I OBVEZU PREBACUJE NA GRAD SPLIT.
Postoji još čitav niz potpisanih dokumenata, ali moram osvrnuti ću se samo na „fun fact“ koji pokazuje na koji način Ivica Puljak vodi računa o građanima Splita.
Naime Grad Split je otkupio suvlasničke udjele u trasi nove prometnice od Kauflanda kako bi istu mogao realizirati na način da je vrijednost zemljišta kompenzirao iznosom koji je Kaufland dužan uplatiti na račun iznosa komunalnog doprinosa.
DAKLE NE SAMO ŠTO SU GRADSKI ČELNICI STANOVNICIMA PAPANDOPULOVE ULICE DOVELI KAUFLAND POD PROZORE, NEGO NA KRAJU NEĆE UPRIHODITI NI DIO KOMUNALNOG DOPRINOSA KOJI JE KAUFLAND BIO DUŽAN UPLATITI, A SVE ZBOG PROMETNICE KOJA JE GRADU PUNO VAŽNIJA OD RECIMO VUKOVARSKE, BRAČKE, ZAJČEVE, LOVRINAČKE, …