Omiljeno hrvatsko pivo, Ožujsko, najavljuje novu kampanju koja će imati za glavnog protagonista proslavljenog nogometaša Ivana Perišića. Ovom kampanjom, nazvanom “Žuja Perišiću”, Ožujsko slavi Perišićev povratak u reprezentaciju i na nogometne terene te ga podržava u njegovoj pripremi za nadolazeće Europsko prvenstvo u nogometu.
U inspirativnom TV spotu, koji je od danas dostupan na malim ekranima te u različitim kraćim verzijama na društvenim mrežama, dokumentiran je Perišićev put oporavka od rujna prošle godine, kada je pretrpio ozljedu koljena, pa do danas kada se ponovno priprema za nastup s reprezentacijom.
Partnerstvo između Zagrebačke pivovare i Hrvatskog nogometnog saveza, koje traje još od 1998. godine, najdugovječnije je sportsko partnerstvo u Hrvatskoj. Ožujsko je uz Vatrene bilo prisutno na čak devet svjetskih prvenstava, a u lipnju će ih bodriti i na jubilarnom 10. UEFA europskom nogometnom prvenstvu.
– Kada je iz Londona stigla šokantna vijest da je Perišić na treningu teško ozlijedio koljeno i da ga čeka dugo izbivanje s nogometnih terena, krenule su pesimistične prognoze. No on se nije predao. Htjeli smo mu zahvaliti na ustrajnosti i poželjeti mu sretan povratak na nogometne terene. Vjerujemo da će se svi navijači reprezentacije složiti da Vatreni bez Perišića nisu ista momčad i zato s nestrpljenjem očekujemo Ivanov nastup na EURO-u – izjavio je Zlatko Novaković, senior brand manager u Zagrebačkoj pivovari.
Kreativu iza kratkog filma potpisuje agencija BBDO, koja za Ožujsko od 2010. godine niže uspješne kampanje čiju vrijednost prepoznaju i javnost i struka.
– Sve koji vole i prate nogomet i našu reprezentaciju neugodno je iznenadila vijest da se Ivan Perišić ozlijedio. Zazvonio je crveni alarm i postavilo se pitanje hoće li biti spreman za EURO. S obzirom na težinu ozljede, izgledi za to su bili mali ili nikakvi. No, s druge strane tih izgleda nije stajao bilo tko, već Ivan Perišić, veliki borac na terenu i još veći izvan njega. Nitko od nas nije sumnjao da će Ivan dati sve od sebe da uspije, ali da će u tome uspjeti, tome se malo tko nadao. Ali, uspio je i zato osim gromoglasnog pljeska kojeg će dobiti na otvorenoj sceni, Ivan je zaslužio i mali hommage toj velikoj pobjedi nad vremenom i izgledima – rekao je Almir Okanović, kreativni direktor agencije BBDO.
Europsko prvenstvo u nogometu 2024. počinje 14. lipnja, a hrvatska nogometna reprezentacija svoju prvu utakmicu igra dan kasnije, protiv Španjolske. Izbornik hrvatske nogometne reprezentacije, Zlatko Dalić, 20. svibnja će u Pivani u zagrebačkoj Ilici predstaviti popis igrača koji idu u Njemačku.