KAŠTELA PROMOTIVNI FILM

”Seven reasons to visit, a lot of reasons to stay” Novi turistički promotivni film o Kaštelima kroz priču o dvoje mladih

U vili Nika u Lukšiću danas su Grad Kaštela i Turistička zajednica Kaštela pretpremijerno predstavili novi turistički promotivni filma o Kaštelima kroz priču o dvoje mladih koji zajedno upoznaju grad i međusobno se zaljubljuju. U filmu nastupaju mladi glumci Karla Sola i Ante Brajković, glavni protagonisti najnovijeg izdanja kazališne predstave “Legenda o Miljenku i Dobrili”. Film je nastao u produkciji Moonstone Production i Dalmatia film festivala, a redatelj je Marko Kapitanović.

Na predstavljanju novog turističkog filma sudjelovali su dogradonačelnica Jadranka Matok Bosančić, direktorica TZ Kaštela Nada Maršić i redatelj filma Marko Kapitanović te glumci Karla Sola i Ante Brajković.

Film predstavlja Kaštela kao osviještenu turističku i kulturnu destinaciju s bogatom eno gastro ponudom, mnoštvom aktivnosti i atrakcija i s bogatom prirodnom i povijesnom baštinom. Cilj je kroz ovaj film gledateljima širom svijeta prikazati ljepote Kaštela kako bi našli  bar sedam razloga za posjetu i bezbroj razloga za vratiti se i ostati u Kaštelima.

U samom filmu radnja je takva da je Karla turistica koja prvi put dolazi u posjet gradu Kaštela, a Ante je lokalni momak koji joj pokazuje atrakcije i znamenitosti grada. Preko njih dvoje smo htjeli postići i pokazati emociju koju turista može osjetiti kada dođe u Kaštela – kazao je redatelj filma Marko Kapetanović i dodao da će film biti postavljen na društvenim mrežama, ali i na filmskim festivalima diljem svijeta te vjeruje kako će ostvariti dobre rezultate kako što je to bilo i s prošlim filmskim projektima promocije Kaštela.

Ovom kratkom filmskog pričom u trajanju od tri minute koja će obići svijet, svoje zadovoljstvo iskazala je i dogradonačelnica Jadranka Matok Bosančić koja je ujedno čestitala svim onima koji su zaslužni za njegovu realizaciju, piše Portal grada Kaštela.

– Čast mi je i ove godine otvoriti ovaj iznimno važan projekt za grad Kaštela, jer se na ovaj način radi jedna prekrasna promidžba grada. Potrebno je veliko umijeće da se u kratkoj minutaži prikaže toliko toga lijepoga u Kaštelima i sve pod okriljem prekrasne ljubavne priče koja je nažalost tragična, ali je ostavila traga u Kaštelima. Upravo sa ovim filmom će se promovirati naš grad koji je prepun kulturno povijesne baštine, prirodne baštine i naših zaštićenih sorti vina i loze, naš kaštelanski Crljenak, a tu je i naša eno gastro ponuda i delicije koje predstavljamo na najljepši mogući način – kazala je Bosančić.

I ovaj turistički promotivni film je nastao kako bi se nastavilo brendiranje Kaštela, na što je posebno ponosna Nada Maršić direktorica Turističke zajednice Kaštela koja je, među ostalim zahvalila glumcima Karli Šola i Anti Brajkoviću, ali i Marijani Vulas koja je, kako je kazala Maršić  otkrila glumce i postavila ih u priču o Miljenku i Dobili čije smo uprizorenje mogli gledati u novom ruhu tijekom Kaštelanskog kulturnog ljeta.

Kroz ovaj film smo se odlučili na priču o Crljenku kaštelanskom i priču o Miljenku i Dobrili, jer je kroz sve naše projekte i manifestacije uključena i gastronomija i svaki put ispričamo priču o Crljenku i o našim dvorcima te prirodnoj baštini. Naše područje je izvanredno bogato prirodnom kulturno povijesnom baštinom i izvrsna je podloga za snimanje, ne samo hrvatskih nego i svjetskih filmova. Naša suradnja sa Moonstone Production i Dalmatia film festivalom je duga. Imali smo još lijepih suradnji i drago mi je da smo i ovaj put uspjeli napraviti jednu izvrsnu prezentaciju grada Kaštela – zaključila je Maršić.

POSLJEDNJE DODANO: