Splitsko-dalmatinska županija premijerno je predstavila svoj najnoviji promotivni video spot “Skrivena Dalmacija” u sklopu susreta Predstavljanje novih poslovnih platformi u turizmu za područje Splitsko-dalmatinske županije. Ovaj video spot, namijenjen turističkim agencijama i turističkim zajednicama, predstavlja novi destinacijski brend – Skrivena Dalmacija.
Prikazujući prirodne i kulturne baštinske vrijednosti županije, kao i komercijalno dostupnu turističku ponudu pod konceptom “više od mora i sunca”, promotivni video Skrivena Dalmacija donosi atraktivne kadrove iz zraka te outdoor ponudu Kaštela, Solina, Klisa, Dugopolja, Vrlike, Sinja, Trilja, Omiša, Imotskog i Vrgorca. Cilj ovog videa je privući pažnju posjetitelja, ali i ključnih dionika u turizmu, na bogatu ponudu i turistički potencijal unutrašnjosti Splitsko-dalmatinske županije, te pozicionirati Centar za posjetitelje Skrivena Dalmacija kao ishodišnu lokaciju pri otkrivanju Skrivene Dalmacije.
Video će se koristiti u različitim promotivnim aktivnostima Županije i Centra za posjetitelje Skrivena Dalmacija, posebno putem digitalnih alata. Također, video je koncipiran na način da se iz njega mogu izdvojiti zasebne kratke video priče, što će biti efektivno za promociju putem društvenih mreža. Produkciju ovog videa potpisuje Moonstone Production d.o.o., a video je izrađen u sklopu aktivnosti EU projekta “Skriveni habitati”, Upravnog odjela za turizam, pomorstvo i promet Splitsko-dalmatinske županije.
Matea Dorčić, pročelnica Upravnog odjela za turizam, pomorstvo i promet, istaknula je kako je ovaj video još jedan korak naprijed ka jačanju cjelogodišnjeg, održivog i zelenog turizma. Gledatelji će imati prilike vidjeti nesvakidašnje kadrove s područja Splitsko-dalmatinske županije.