Javnozdravstvena kampanja „Dan crvenih haljina “ pokrenuta je kako bi se podigla svijest o moždanom udaru kod žena. Moždani udar u žena nedovoljno je prepoznat, nedovoljno istražen i nedovoljno liječen. Simbol je kampanje crvena haljina – haljina kao univerzalna slika žene i crvena kao boja zdravlja, života i živosti, ali i upozorenja.
Kampanja ima za cilj potaknuti žene da se brinu o svom zdravlju, prvenstveno zdravlju srca i krvnih žila, jer je većinu tih bolesti moguće spriječiti zdravim životnim navikama, a isto tako želi potaknuti stručnjake u zdravstvu da obrate posebnu pozornost na srčani i moždani udar kod žena, zbog njihovih razlika u odnosu na muškarce.
Splitski SDP organizirao je ove godine modnu reviju crvenih haljina kako bi s dostojanstvom proslavio „Dan crvenih haljina“ te ukazao na problematiku ove bolesti. Revija se održala u petak 2. 2. 2024. u hotelu Briig na Bačvicama. Sudionice ovogodišnje revije su bile novinarke i političarke svih političkih opcija.
Članska predsjednica splitskog SDP-a Katarina Prnjak preko svojih društvenih mreža zahvalila sve svima prisutnima na jučerašnjoj modnoj reviji te istaknula dio događanja.
– Najveća zahvala ide mojim ženama koje su pristale biti dio ovogodišnje modne revije Dan crvenih haljina koja je sad već tradicionalno u organizaciji splitskog SDP-a, a one su:
Ana Dorotić Čaljkušić, Maja Vrcelj, Pia Cvitković, Kristina Vidan, Ana Gulić, Biljana Borzan, Nikolina Lulić, Zrinka Bilandžić, Živana Šušak Živković, Maja Kovač Levantin, Tina Gotovac i Sara Jurica.
Bez vas koje ste preokrenule svoje rasporede da bi tjedan dana prije odradile probe kako bi za petak sve bilo savršeno, koje ste na sam dan cijelo popodne provele u hotelu Briig na šminkanju, frizuri, bez vas koje niste bile nimalo zahtjevne, koje ste sa mnom strepile hoće li sve dobro proć’, bez vas ovo ništa ne bi bilo moguće i zato vam ogromno hvala na svemu!
Modna revija Dan crvenih haljina je projekt u kojem nije bitna stranačka pripadnost ni sve naše razlike i opet smo pokazale da smo ujedinjene u jednom cilju, a to je promicanje svijesti o riziku moždanog udara kod žena kao i važnosti prevencije. Također velika zahvala gospođi Vesni Pretković koja nam je i ove godine osigurala prekrasne haljine iz svog salona Vesna Sposa., stoji u objavi Katarine Prnjak