PREVARANTI OPET U ĐIRU

Lažne poruke u ime Hrvatske pošte: HPB poziva klijente na oprez i zaštitu podataka

Hrvatska poštanska banka upozorava javnost na porast prevara putem lažnih poruka koje kruže među klijentima. Prevaranti šalju lažne poruke, predstavljajući se kao Hrvatska pošta, obavještavajući klijente o navodnim problemima s dostavom paketa zbog nepotpunih informacija.

U ovim lažnim porukama, klijentima se traži otvaranje sumnjivih poveznica te unošenje osjetljivih podataka na lažnoj stranici. Kako biste izbjegli potencijalnu prijevaru, HPB upozorava da ne otvarate poveznice niti slijedite upute iz takvih poruka.

Ako primate e-mail ili poruku putem SMS-a, VIBER-a ili WhatsApp-a s nepoznatog broja, u kojoj se traže informacije poput broja tokena, kodova generiranih tokenom (OTP, MAC ili MDS), podataka o platnim karticama (broj kartice i CVV2 kod), osobnih podataka kao što su preslika podataka s kartica i osobne iskaznice, podaci o stanju računa, e-mail adresa i broj telefona, Hrvatska pošta preporučuje brisanje poruke te ignoriranje uputa.

Ovlaštena dostavna služba nikada neće tražiti takve osjetljive informacije putem neprovjerenih poruka. Detaljnije informacije o vrstama prijevara i kako se zaštititi dostupne su na web stranicama i WebHeroj.

Hrvatska poštanska banka apelira na sve klijente da budu oprezni i odgovorni te da dijele ovo upozorenje s drugima kako bi se smanjila mogućnost pada žrtvom prijevara. Sigurnost na internetu je od ključne važnosti, stoga zajedničkim naporima možemo očuvati integritet osobnih podataka i financijske sigurnosti.

POSLJEDNJE DODANO: