Novi brend u hrvatskom turizmu: Sve je veća potreba za ekološki prihvatljivom smještaju

Obiteljski
mali hoteli pokretači su novih turističkih trendova u Hrvatskoj. Iako
ih ima tek oko 400, od čega ih je više od 200 učlanjeno u Nacionalnu
udrugu, postali su jedan od najpoznatijih brendova s vrhunskom
personaliziranom uslugom, a mnogi od njih rade 365 dana u godini. Unatoč
velikim posljedicama koji je pandemijska kriza ostavila na njihovo
poslovanje, odlučili su se za veliki iskorak na hrvatskoj turističkoj
sceni. Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela kreira novi
nacionalni brend Eco zeleni hoteli.

Obnovljivi
izvori energije, ušteda energije i vode, zelena nabava, lokalna hrana,
poslovanje bez opasnih kemikalija, uz dodatne aktualne module sigurnost i
covid free…, samo su neki od preduvjeta prestižne eko oznake, koja
ovisno o razini održivog poslovanja može biti srebrna, zlatna ili
platinasta. I ovo se neće dogoditi preko noći. Pred Nacionalnom udrugom
obiteljskih malih hotela nije lagan zadatak, no vrlo su optimistični i
već su krenuli s prvim edukacijama članova.

„Nakon
edukacije, slijedi ciklus investicija koji će trajati najmanje dvije
godine pa bismo prve eko zelene obiteljske i male hotele mogli imati već
početkom 2023. Zeleno poslovanje postalo je nužnost ne samo zbog
zahtjeva naših osviještenih gostiju za ekološki prihvatljivim
smještajem, nego i zbog velikih ušteda za hotelijere. A što je iznimno
važno, na ovaj način dajemo svoj doprinos dekarbonizaciji planete“,
ističe Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih
hotela.

Podsjetimo,
Europska unija do 2030. namjerava smanjiti izlučivanje štetnih plinova
za najmanje 55 posto, što je ispod količine stakleničkih plinova koje se
izlučivala 1990., a do 2050. Europa se obvezala postati ugljično
neutralni kontinent. Hoće li u tome uspjeti ovisi o svima nama, poručuju
iz Nacionalne udruge.

POSLJEDNJE DODANO: