Mark Zuckerberg je u četvrtak objavio da se Facebook više ne zvati Facebook – novo ime je Meta.
Novi naziv tvrtke potječe iz novog smjera u kojemu se tvrtka kreće, a to je stvaranje “metaverzuma”, rekao je Zuckerberg na virtualnoj prezentaciji Facebook Connect, na kojoj je prikazan smjer tvrtke.
– Vjerujem da je metaverzum sljedeće poglavlje interneta, kao i naše kompanije. Baziramo se na tehnologiji koja pomaže spajati ljude jedne s drugima. Danas nas vide kao društvenu mrežu, ali u osnovi svega je da mi spajamo ljude. Metaverzum je sljedeća granica, teleportirati se bilo gdje, moći iskusiti što god želite, s kime god želite, u bilo kojem trenutku. Zajedno možemo stvoriti cijelu novu platformu i stvoriti jednu novu kreativnu ekonomiju, u kojoj ćete stavljanjem naočala na glavu moći ući u novi svijet. Aplikacije se neće promijeniti, sve će ostati isto, ali metaverzum će biti u centru naših aktivnosti – rekao je Zuckerberg.
Društvena mreža će i dalje zadržati ime, te će od sada tvrtka Meta biti vlasnica tri velika brenda: Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp, te Oculus, brend vezan uz virtualnu stvarnost.
Zuckerberg je rekao da ovaj potez okreće stranicu prema budućnosti gdje smo svi povezani preko njegove kompanije koja, za razliku od sad, na prvo mjesto planra staviti čovjeka – a ne strojeve.
Zuckerbeg je tijekom prezentacije pokazao smjer tvrtke za naredno desetljeće, a koji održava rastuće ambicije tvrtke s metaverzumom. Metaverzum je digitalni svijet koji je baziran na virtualnoj i proširenoj stvarnosti te bi se u taj novi virtualni svijet moglo ući pomoću vlastitog avatara, družiti se s kolegama, igrati igre ili kupovati, ali virtualno.
– Vjerujem da je metaverzum sljedeće poglavlje interneta, kao i naše kompanije – kazao je Zuckerberg te dodao da će se ljudi moći izraziti na dosad neviđen način.
– Zajedno možemo stvoriti cijelu novu platformu i stvoriti jednu novu kreativnu ekonomiju, u kojoj ćete stavljanjem naočala na glavu moći ući u novi svijet – objasnio je Zuckerberg.
Radi se zapravo o rebrandingu kompanije nakon serije negativnih priča, čime se na neki način želi poboljšati imidž kompanije. – prenose 24sata.