Ljubav je oduvijek bila ono što nas pokreće. Mnoge velike ljubavne priče dobile su svoje epiloge i ekranizirane verzije, a neke od njih našle su se i u bočicama parfema. Jedna od njih je i priča domaćeg brend parfema inspiriranih mirisima Imotske krajine za koje ste zasigurno već i čuli, a radi se o Nushi i Mattanu.
Nakon godinu dana uspješnog postojanja na tržištu te velikog uspjeha i odaziva u javnosti, pred blagdane je izašao i novi ženski miris – Nusha Gold, prvotna limitirana kolekcija koja će se uskoro moći pronaći i za stalno.
I ovoga puta iz radionice Nushe i Mattana, izašao je jedan novi i moderan spot koji slavi ljubav dvoje mladih ljudih koji unatoč žurbi i obavezama svakodnevnog života, pronalaze vremena za svoju ljubav. Kroz priču o užurbanosti i kašnjenju, proteže se nova mirisna priča koja predstavlja aktualni parfem Nushu Gold, i starog, ali dobrog Mattana.
Ovoga puta u glavnim ulogama našli su se potpuno nova lica. Mattana je utjelovio perspektivni košarkaš KK Splita te odnedavno i član hrvatske košarkaške reprezentacije, Toni Perković, koji se odlučio okušati u ulozi modernog Mattana koji nakon treninga juri svojoj djevojci kako bi je razveselio za Valentinovo.
Nusha je ovoga puta poznatI model i bivša missica Dora Vukušić, kojoj kamere i spotovi nisu strana stvar. Dora je već odavno prisutna na sceni, u modnim kampanjama i revijama te je utjelovila Nushu koja svoga Mattana čeka zabrinuto i misli se je li zaboravio na njihov sastanak.
Fokus spota odvija se na poznatim imotskim skalinima, gdje je njihov susret zakazan, a Mattan od jurnjave kako bi stigao na spoj zaboravi ponijeti bukett i parfem. Nakon što mu Nusha pokaže poklon, vraća se do auta i svojoj Nushi donosi cvijeće i parfem, a ona njemu također poklanja parfem.
Parfem Nusha Gold posvećen je mladim i uspješnim ženama koje su pune elana i pozitivne energije te je izuzetno postojan i primijetan. Elegantna zavodljivost Nushe Gold slavi žensku ljepotu dok je fokus na snazi žena općenito.
– Ovoga puta u nazivu smo dodali i riječ “gold” ili u prijevodu zlato što daje poseban pečat ovom parfemu jer je žena zlato sama po sebi., kaže autorica parfema.
Muziku u spotu potpisuje imotski bend Get Vintage i njihova obrada poznate pjesme “El Cumbanchero”. Za kameru i montažu zaduženi su Dean Bubić i Marin Gabelica, dok je haljina na Nushi kreacija dizajnerice Ivone Glavaš.
Parfemi su dostupni na web shopu nushamattan.hr te Instagram ili Facebook profilima kao i pojedinim prodajnim mjestima.
U Splitu su to ljekarna Gabelica, (Osječka 8) te Victa parfumerija u zgradi Belvedere te na Mejašima u trafici “Didovo zlato”.
Jedna od ideja kao poklon za Valentinovo upravo mogu biti i ovi parfemi. Poklonite svojoj voljenoj osobi parfem s pričom i još ljepšim mirisnim notama.