Domaća pamet i spretne ruke osmislile digitalnog pomoćnika u ugostiteljstvu: Splićanin Zlatko okupio ekipu i osvojio svijet – u tri klika

Kažu da prilika stvara lopova, ali u vrijeme pandemije koronavirusa neprilika je stvorila – junake. Junaci ove priče, koja još jednom dokazuje kako se sreću mjesto van granica Lijepe naše može pronaći i u Hrvatskoj, riješili su sveprisutni ugostiteljski problem. Uz DotYourSpot, kako i samo ime kaže, u svega tri klika moguće je rezervirati mjesto u svom omiljenom restoranu ili noćnom klubu, pregledati cjenik i ponudu pomoću QR koda ili odabrati željenu poziciju u objektu.

Njihove digitalne cjenike diljem Hrvatske koristi preko sto objekata, a od ponedjeljka je u pogonu i naprednija razina sustava koja olakšava ugostiteljima menadžment rezervacija, planiranje smjena te optimizira iskoristivost objekta.

– Trbuhom za kruhom otišao sam na brod pa sam se odlučio fokusirati na čitanje i nova znanja jer sam shvatio da je danas najbolje djelovati samostalno. Kako bih s curom često išao u omiljeni kafić dosta puta bi on bio zauzet pa sam došao na ideju da unaprijed znamo kakva je situacija u objektu – govori Splićanin Zlatko Kovačić (28) koji je svoju poslovnu ideju uz pomoć prijatelja iz djetinjstva pretvorio u dostižnu stvarnost. Zlatko je, metaforički, arhitekt dizajna i sadržaja sustava.

Kad je detaljno osmislio primjenu u praksi i njegovu funkcionalnost prijatelj Karlo Đuderija objeručke je prihvatio projekt na kojem su, na prvu, radili i Šime Jozipović te Mario Azinović da bi se potom proizvodna knjiga popela i na desetak ljudi neumornog duha i nepresušnih inovativnosti.

– U timu su i Damir, LovroMarko, Petra, Tonći, Ivan, Stefani, AntePetra Ana u dahu izgovara naš sugovornik.

Više od 300 tisuća korisnika iz cijelog svijeta

Ugostitelji u sustavu sami mogu mijenjati cijene, a gosti se pomoću QR koda mogu automatski i spojiti, primjerice, na WIFI mrežu objekta. U zemlji koja sve nade polaže u visoke temperature, more i sunce ovaj projekt je – neprocjenjiv poduhvat. Samo preko ljeta više od 300 tisuća korisnika iz 80 zemalja skeniralo je cjenike preko sustava.
 
– U turističkoj zemlji iznimno je važno biti konkurentan i otvoren za što veći broj korisnika pa smo odlučili kako će se cjenici prikazivati u više stranih valuta, a odabrati se može i više od 20 svjetskih jezika – objašnjava Kovačić.


– Osim brojki, moguće je pogledati i fotografije proizvoda, ali i doznati koliko kalorija i alergena sadrži jelo ili piće – dodaje.

DotYourSpot na natjecanju u organizaciji ICT Županije osvojio je drugo mjesto, na natjecanju na kojem su mladi i inovativni ljudi predstavljali svoja IT ostvarenja.

Kako je ovim ljudima samo nebo granica potvrđuje i nova ideja kojom bi se dodatno olakšala cijela ugostiteljska zavrzlama – uz pomoć programa u budućnosti će biti dostupan i prikaz dijela objekta gdje će se uz kalendar i vrijeme moći pratiti rezervacije i broj ljudi u objektu.

I sve to jer ovi ljudi imaju jedan cilj – na isti način olakšati život što većem broju ljudi. 

POSLJEDNJE DODANO: