Arogancija je način ponašanja osobe koja želi naglasiti svoju superiornost omalovažavanjem drugih. Arogantne osobe su manje spremne na dogovor i suradnju. Takve osobe u pravilu su nesigurne, ne priznaju vlastite greške već ih pripisuju nekom drugom. Zbog velike taštine uglavnom vode monologe, a tuđa mišljenja ne uvažavaju. Ovakav način ponašanja vrlo je loš u radnom odnosu. Arogantni direktori ne podnose da je netko bolji od njih i zato za suradnike uvijek biraju one s malo znanja i sposobnosti kako bi ih mogli kontrolirati. Ni sami nisu svjesni da tako gube. Za razliku od njih, samopouzdani direktori uvijek biraju najbolje ljude u svom timu, što dovodi do uspjeha tvrtke i samog poduzeća.
Samopouzdanje je osobina koja dolazi iznutra. Takve osobe svjesne su svojih mana i vrlina. Realne su prema sebi, prihvaćaju lakše neuspjeh i iz njega uče i izlaze još jači.
Lako priznaju vlastite greške. Samopouzdanje je prirodni izraz osobnosti, samopoštovanja i osobnog zadovoljstva. Osoba svjesna svojih vrlina i mana gaji u sebi osobinu jednostavne, pristupačne i odgovorne osobe. Takva osoba je spontana, simpatična i iskrena, zna se šaliti na vlastiti račun.
Samouvjerenost i arogancija nije nešto s čime se rađamo. One se stječu odgojem i odrastanjem pa i učenjem i radom na sebi.
PREUZIMANJE ODGOVORNOSTI
Vrlo je bitno imati odgovornost u poslu kojeg radite. Na uspjeh budite ponosni, a u neuspjehu svjesni svojih pogrešaka i preuzimanja odgovornosti za njih. U poslu trebate biti ustrajni, vrijedni i davati sebe do kraja. Ne smijete ugađati drugima, ali morate paziti da ne budete sebični. U poslu pronađite ljude s kojima ćete ostvarivati ciljeve, okružite se pozitivcima koji podižu samopouzdanje, daju pametne savjete. Takvi ljudi zrače, znaju se nasmijati i kad je teško. Znajte prihvatiti kritiku koliko god ona teška bila jer kritika ne mora biti zlonamjerna. Ona nas uči kako popraviti učinjenu grešku. Čuvajte se laskavaca koji iz vas crpe energiju. Obično to rade kako bi vam se približili, a pritom ne donose ništa dobrog. Svoje neuspjehe ne gurajte pod tepih. Prihvatite ih objeručke i usmjerite se dalje na nova postignuća. Bavite se onim u čemu ste uspješni. Tako ćete steći samopouzdanje.
Važno je u poslu imati mjeru i ne precijeniti svoje sposobnosti. Nitko nije savršen, a skromnost je jedna od vrlina koja se cijeni.