Slatku priču koja stoji iza neobičnog i jedinstvenog portala u Hrvatskoj započela je Kate Bošković, mlada Splićanka koja je već okupila brojne slastičare iako je njezina ideja zaživjela prije manje od godinu dana.
Najbolja životna odluka bile su slastice
U manje od godinu dana portal ‘Slatkopedija’ postao je priznati i uvaženi medij u području slastičarstva i slastica u Hrvatskoj.
Idejna začetnica i njegova urednica Kate Bošković, 27-godišnja je diplomirana
novinarka iz Splita, koja je došla na ideju pokretanja medija posvećenog
isključivo slatkim temama.
Iako su joj mnogi pokušali predstaviti ulazak u vlastiti posao kao
nešto previše riskantno bila je odlučna u tomu da je idealno vrijeme za okušati sreću upravo tad.
Ono što je prije godinu dana Kate tek počela sanjati, tako je danas postalo realnost – u
Hrvatskoj sada postoji medij specijaliziran za slastice i slastičarstvo, na kojemu se prate, pišu,
istražuju i objavljuju sve važne informacije vezane za slastice i slastičarstvo, rade intervjui,
najavljuju događanja, pišu izvještaji, upozorava na probleme, slave uspjesi…
Kate je sretna što je na ovaj način slastičarstvo konačno dobilo
zasluženu medijsku pažnju.
Središte ovog inovativnog portala je u Splitu, a radni dan mlade poduzetnice pun je izazova, tekstova, mailova…
-Slatkopedija je jedna jedina
stvar za koju baš nikad nisam pomislila ‘što mi je trebalo ovo’ i baš zato sam sigurna da je
odlazak u nesigurne poduzetničke vode bio moja najbolja životna odluka, tvrdi Kate koja nam je pristala odgovoriti na nekoliko pitanja.
Kako
donosite odluke koje ćete recepte izdvojiti na naslovnoj stranici?
Na istaknute pozicije obično idu oni recepti koji su privukli najveću pažnju čitatelja.
Naravno, na našu odluku o pozicioniranju recepata na istaknute pozicije ovisi
i kvaliteta samog recepta, kao i kvaliteta fotografije. Fotografija određene
slastice mora „zvati“ čitatelje da i oni pokušaju pripremiti tu slasticu u svom
domu.
Je
li teško baviti se samo jednim područjem; slasticama?
Nije se teško baviti jednim područjem jer
je tema zaista mnogo i neprestano otkrivamo nešto novo. Mnogi su me prije nego
što sam pokrenula ovaj portal pitali kako mislim puniti sadržaj, uvjeravajući
me da neće biti dovoljno tema za svakodnevne objave. Međutim, situacija je
upravo suprotna – tema i materijala ima toliko da mi fizički ne stignemo
napisati i objaviti sve što bismo htjeli. Slastičarstvo je samo po sebi jako
zanimljivo, ima puno vijesti i događanja, a tu su još i slatki
proizvodi, zanimljive priče, otkrića… Zapravo je jako lijepo baviti se samo
jednim područjem jer iz dana u dan dobivamo sve više znanja i postajemo sve
bolji u tomu.
Dobivate
li ponude za dodatne suradnje?
Da, dobivamo nove ponude, nove upite.
Ponosni smo što nam se ljudi sami javljaju s prijedlozima suradnje. Ljudi nam
se često javljaju kako bi nam predložili neku temu ili neku novu suradnju. Također
smo ponosni na činjenicu da je i suradnja s nekim slastičarima započela na
njihovu inicijativu.
Odakle
naziv ‘slatkopedija’?
Naziv
Slatkopedija osmislila je moja najstarija sestra Jelena. Naravno, jedan od
najvažnijih zadataka prije pokretanja samog portala bilo je osmisliti ime. Bilo
nas je nekoliko koji smo sudjelovali u smišljanju imena. Svi smo dali svoje
prijedloge (i danas čuvam taj popis prijedloga za ime), a onda smo imali tajno
glasovanje za najbolje ime. ‘Slatkopedija’ je uvjerljivo pobijedila i danas znam da je to bio najbolji izbor jer nam mnogo ljudi hvali
upravo izbor imena.
Planirate
li uskoro proširenje na neke druge interaktivne medije?
S obzirom na to da nam je tek devet
mjeseci, ne želimo izlaziti u javnost s velikim, nerealnim planovima. Nama se
nove ideje stvaraju iz dana u dan, za neke od njih znamo da su realne i
ostvarive u bliskoj budućnosti, a za neke smo svjesni da ipak moraju pričekati
još neko vrijeme. Sebi stalno postavljamo realne ciljeve i realizacija svakog
od njih daje nam dodatnu snagu za dalje jer znamo da možemo puno. U ovom
trenutku smo koncentrirani na jačanje naše pozicije u internetskom
svijetu, a za dalje ćemo vidjeti. Tko zna što će donijeti druga godina…
Je
li ‘slatkopedija’ ostvarenje vaše kreativnosti i odakle crpite
inspiraciju za svakodnevne objave?
Slatkopedija je svakako odraz kreativnosti
i to ne samo moje, već i mojih bliskih suradnika. Inspiraciju za svakodnevne
objave, baš poput svih ostalih novinara (i onih iz specijaliziranih, ali i onih
iz dnevno-političkih medija) crpim iz dinamičnog okruženja u kojem živimo.
Svaki dan donosi niz zanimljivih tema i mi se svakoj
neobično veselimo.