sezona u Imotskom, ali i čitavoj Imotskoj krajini, bilježi značajne
statističke pokazatelje koji idu u prilog rekordnoj turističkoj
sezoni. Iako sama sezona još uvijek traje, naravno, drastično
smanjenim intenzitetom; dostupni statistički pokazatelji za
prethodno razdoblje su prilično impresivni na području lokalnog
turističkog djelovanja.
Tako
je za prvih osam mjeseci ove godine u čitavoj Imotskoj krajini, u
113 smještajnih objekata namijenjenih turističkom sektoru,
zabilježeno 34433 noćenja. Za usporedbu, u istom razdoblju prošle
godine zabilježena su 15065 noćenja, što predstavlja pomak od 129%
više u tekućoj godini! Grad Imotski bilježi 2419 dolazaka sa 12862
noćenja. Potom slijedi općina Podbablje (723 dolaska i 7115
noćenja); općina Zmijavci (467 dolazaka i 4274 noćenja); općina
Proložac ( 361 dolazak i 3712 noćenja) i tako dalje. U nacionalnoj
strukturi sastava gostiju prevladavaju Nijemci, Poljaci i Belgijanci.
Direktor
Turističke zajednice Imotski Luka Kolovrat za naš je portal sažeo
dojmove aktualne turističke sezone:
-I
bez ovih preciznih statističkih podataka, lako je uočiti kako se
radi o odličnoj turističkoj sezoni u Imotskoj krajini. Dovoljno se
samo prisjetiti svih onih velikih gužvi u gradu u srcu turističke
sezone, kada je Modro jezero bilo preplavljeno mnoštvom turista.
Uvjeren sam da će i ova post sezona donijeti neke zanimljive
statističke podatke, ali ipak pričekajmo još malo s konačnim
dojmovima. Očito
je kako turistička usmjerenja tek hvataju pravi zamah u Imotskom i
čitavoj Imotskoj krajini. Za slijedeću sezonu očekujem još veći
broj objekata u ponudi namijenjenih turističkom sektoru, za što već
imamo mnoštvo upita. Također vjerujem da će poduzetnici u
privatnom sektoru prepoznati i svoju šansu u turističkim okvirima,
s boljom ponudom i raznolikijim sadržajima. – rekao je Kolovrat.
Vjerujemo
da će već za slijedeću turističku sezonu u Imotskom, biti vidljiv
određeni pomak u turističkoj ponudi. Prije svega se to odnosi na
lokalnu gastronomsku ponudu u užem centru grada, kao i razvijanje
dodatnih popratnih sadržaja koji bi mogli animirati i privući i
nove goste na dolazak u Imotsku krajinu.