Stilski, ovaj uradak pleše na granici R&B i afrobeats groovea.
Pitka i ugodna, ova modernizacija Gibonnijeve skladbe u sjajnoj
vokalnoj izvedbi klape Cambi zavest će vas sunčanim vibracijama, unatoč
zimskim mjesecima pred nama.
višestruki dobitnik Porina, danas uživa legendarni status na
regionalnoj hip-hop sceni, ali se uspješno okušao i u ostalim pravcima i
stilovima moderne glazbe.
Krajem devedesetih bio je jedan od resident producenata Blackout Projecta, a neka od najvećih imena domaće i strane hip-hop scene s kojima je autorski i producentski surađivao su: Edo Maajka, Bolesna braća, Elemental, Ghostface Killah iz Wu-Tang Clana, Masta Ace i mnogi drugi.
Njegov posljednji album “Lovers’ Lane”, posvećen ljubavnicima, primjer
je glazbene širine koju posjeduje i koja se ogleda i u njegovom remiksu
klape Cambi.
Cambi, Rajmir Kraljević i tenor Špiro Jurić
Godine 2001., pod umjetničkim vodstvom velikana klapskeglazbe Rajmira Kraljevića, klapa Cambi je u izdanju Scardone objavlila album uživo “Klapa Cambi u Lisinskom” nakon
kojeg je uslijedio istoimeni album na kojem se našla i obrada
Gibonnijeve “Projdi vilo”. Vrijeme je to u kojem klapska pjesma
doživljava renesansu.
Vokalni aranžmani Rajmira Kraljevića i danas se čine nedostižni, a u to vrijeme glavni tenor u klapi bio je Špiro Jurić, legendarno ime koje je ostavilo veliki trag u klapskoj pjesmi.
Remiks
kakav je isporučio zaslužio je i remiksiranu sliku Dalmacije, a za to
su zaslužni kadrovi Branimira Kambera. Ovaj Zadranin, humanitarac i
kreator sadržaja na svom YouTube kanalu KAMBERizam u sklopu serijala “Hrvatska i ja” obilazi sve dijelove Hrvatske, približavajući njezine ljepote i otvarajući mnoge teme.
Kadrovi koje je snimio na svojim putovanjima po obali čine okosnicu ovog videospota koji je montirao Tibor, iznimno produktivan predstavik hip-hop scene i član TDK kolektiva.
Novo čitanje klapske pjesme
Za kraj, vratit ćemo se na Rajmira Kraljevića. U intervjuu Slobodnoj Dalmaciji, kao svoj najveći uspjeh istaknuo je sljedeće: “Rekao bih da je to nadolazak mlade publike, koja je počela shvaćati kako pjeva klapa, što pjeva bariton, a što drugi tenor.”
Koolade je svojim remiksom udahnuo klapskoj pjesmi novi život, dao joj
beat koji će je približiti ‘sceni’ s kojom klapski izričaj inače teško
pronalazi zajednički jezik. No, Koolade je uspješno uspio premostiti tu
barijeru.
23 godine nakon što je klapa Cambi, prateći Rajmirovu viziju, prvi put
izvela obradu “Projdi vilo” i pokrenula klapsku renesansu, Koolade pjesmi daje novu dimenziju trasirajući put novom čitanju klapske pjesme. Uz ovaj remiks ponovno otkrivamo jedinstvenu ljepotu klapske pjesme.