Selectair je komercijalno udruženje nezavisnih belgijskih putničkih agencija, a po prvi put su za svoj godišnji kongres izabrali Split i Splitsko-dalmatinsku županiju. Udruženje broji oko 120 članova i pod ovim nazivom posluju od 1972. godine. Radni dio njihovog godišnjeg kongresa, koji je počeo 7.listopada, održao se u hotelima Le Meridien Lav i Cornaro, a u sklopu svog posjeta, koji završava u ponedjeljak na Hvaru, razgledali su Split te posjetili Omiš i Radmanove Mlinice.
– Mislimo da je veliki uspjeh to što se ova konferencija održala na području Splitsko-dalmatinske županije. Imamo velike brojke i ne smijemo se uljuljati, već moramo više i kvalitetnije raditi na novim tržištima. Mi nemamo ogromne brojke s belgijskog tržišta, ali smo zato i sufinancirali ovaj projekt s HTZ-om kako bi privukli što veći broj belgijskih turista, ali i kako bi povezali belgijske putničke agencije s agencijama iz naše županije – kaže Joško Stella, direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, koji je sudionicima prezentirao potencijale naše županije.
Ističe kako je većina sudionika godišnjeg kongresa Selectaira već bila u Hrvatskoj, ali nisu posjetili Splitsko-dalmatinsku županiju.
– Svi su ugodno iznenađeni, reakcije su više nego pozitivne. Oduševila ih je kvaliteta hrane, gostoljubivost, srdačnost, ljubaznost, a najviše autentičnost – zadovoljan je Stella.
Predsjednika udruženja Selectair, Pietera Demuyncka, najviše je oduševila autentičnost. Rekao je da je već bio u Dalmaciji, ali ga uvijek iznova iznenadi ljepota. Uvjeren je i da će ubuduće ova destinacija privući sve veći broj Belgijanaca.
Generalnog menadžera TUI Belgija, Dirka Van Holsbekea, posebno je dojmila odlična gastronomska ponuda, a najavio je i da je u planu avionska linija Antwerpen Split tri puta tjedno.
Direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Belgiji, Ivan Novak, istaknuo je da je oko 80 posto sudionika došlo prvi put i da su već u prva dva dana reakcije bile više nego pozitivne.
Belgijski agenti su se nakon svega mogli družiti se s agentima iz Splitsko-dalmatinske županije koji su zainteresirani za suradnju s njima.
– Zapadna tržišta su nam sklona i ovo je definitivno jedno od tržišta koje može biti zadovoljno Splitsko-dalmatinskom županijom – zaključuje Stella.