Split je turistička zvijezda sezone

Splitsko-dalmatinska županija i ove je sezone ostvarila odlične turističke rezultate, a prema podacima eVisitora samo u kolovozu je realizirano više od pet milijuna noćenja, što predstavlja povećanje od 7 posto u odnosu na prošlu godinu. Split je na vrhu ljestvice najpopularnijih turističkih odredišta u zemlji i bilježi rast od 32 posto u odnosu na kolovoz prošle godine, a u prvih osam mjeseci ove godine zabilježen je porast noćenja od 25 posto. Najviše noćenja ostvarili su gosti iz Poljske, Češke, Njemačke i Skandinavije.

Joško Stella, direktor županijske Turističke zajednice, nada se i odličnoj posezoni.

– Naša turistička odredišta dobivaju na atraktivnosti u smiraju ljeta uz puno sportskih i kulturnih manifestacija, pa ne čudi da su rezervacije i dolasci gostiju na razini najboljih ljetnih mjeseci. Splitsko-dalmatinska županija u posezoni nudi aktivan odmor s posebnim naglaskom na biciklizam na cijelom svojem području, vino i gastronomiju Dalmatinskoj zagori, kulturu i aktivni odmor na Splitskoj rivijeri te užitke šetnji, wellnessa i opuštanja na Makarskoj rivijeri i otocima. Pred nama su dani tradicijskih manifestacija uz predstavljanje gastronomije, domaćih autohtonih proizvoda i plodova jeseni, filmski festivali, ali i niz zabavnih i sportskih manifestacija – najavljuje Stella.

Ministarstvo turizma istaknulo je projekte izgradnje naselja Livka na Šolti i turističkog resorta na Hvaru kao projekte od izuzetnog značaja za razvoj turizma Splitsko-dalmatinske županije. Na području uvale Livka na Šolti predviđena je gradnja turističkog naselja vrijednog 180 milijuna eura u kojem bi se, između ostalog, nalazilo i ribarsko naselje s vilama i bungalovima, hotel s pet zvjezdica, marina sa 160 vezova kao i plažni objekti.

Vrijednost projekta turističkog resorta na Hvaru procjenjuje se na stotinjak milijuna eura. Planira se izgraditi luksuzno turističko odmaralište u uvali pokraj Starog Grada. Najavljeno je da bi se u sklopu hvarskog resorta gradio i luksuzni hotel najviše kategorije kao i 60-ak vila.

– Turistička zajednica županije nastupa i na prvim posezonskim promocijama u Europi kako bi Srednju Dalmaciju održali u vrhu zanimanja javnosti kao ulog za još bolju sljedeću predsezonu. Sve najave govore kako stanje rezervacija u rujnu pokazuje kako će se odličan posjet nastaviti i tijekom listopada, pa Srednja Dalmacija postaje ogledni primjer odličnog produžetka sezone u svim dijelovima županije – poručuje Stella.

POSLJEDNJE DODANO: