U okviru 24. kongresa CROMAR-a “Marketing Theory and Practice – Building Bridges and Fostering Collaboration“, sutra se s početkom od 15 sati održavaju dva zanimljiva događaja, a vjerujemo kako će zanimati sve one kojima je marketing područje interesa, sadašnji ili budući poziv.
U svečanom amfiteatru Ekonomskog fakulteta, menadžeri i stručnjaci iz različitih proizvodnih i uslužnih djelatnosti održat će prezentacije konkretnih slučajeva iz marketinške prakse svojih poduzeća, nakon čega će se održati okrugli stol na temu izazovi marketinga – jučer, danas, sutra. Cilj ovih događanja je širenje iskustava i spoznaja, te unapređenje marketinške znanosti, obrazovanja i prakse, odnosno njihove suradnje.
Prezentacije će biti usmjerene na konkretne primjere iz područja osmišljavanja novih proizvoda i usluga, upravljanja markom, uvođenja i pozicioniranja proizvoda na ciljanom tržištu te upravljanje proizvodom i uslugom tijekom životnog ciklusa. Cilj ovog događanj je širenje iskustva i spoznaja, te je kao takav namijenjen sadašnjim i budućim marketinškim teoretičarima i praktičarima.
Tema okruglog stola su izazovi marketinga – jučer, danas, sutra. O tome će govoriti stručnjaci uspješnih hrvatskih poduzeća H. Rosandić (Bruketa & Žinić), K. Barać (Joker), P. Krvarić (Bluesun hoteli, Sunce koncern), Đ. Nola (Crno jaje i GoHome), A. Radas (AD Brodovi, Prevent).
Tražit će se odgovori na pitanja:
– Koje su se marketinške funkcije i alati pokazali najpotrebniji u poslovanju?
– Koja se znanja i vještine traže od zaposlenika, posebice na marketinškim poslovima?
– Što će predstavljati najveće izazove u budućem poslovanju, te koje će marketinške aktivnosti i vještine za to biti najpotrebnije?